عنوان: دو ماہ کا حمل ضائع ہونے بعد کا خون نفاس ہوگا یا نہیں؟ (3981-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب ! اگر دو مہینے کا حمل ضائع ہو جائے، تو نفاس کا اعتبار کیا جائے گا یا نہیں؟
اگر کیا جائے گا تو کتنے دنوں کا اعتبار کیا جائے گا؟

جواب: اس بارے میں اصول یہ ہے کہ اگر بچے کے اعضاء (مثلاً: ہاتھ، پیر ، وغیرہ) کی بناوٹ ظاہر ہوچکی ہو، تو یہ عورت نفاس والی شمار ہوگی، اس حمل کے ساقط ہونے کے بعد نظر آنے والا خون نفاس کا خون کہلائے گا، لیکن اگر بچے کے اعضاء کی بناوٹ ظاہر نہ ہوئی ہو، تو اس حمل کے ضائع ہونے کے بعد نظر آنے والا خون نفاس نہیں کہلائے گا۔
اس صورت میں پھر دیکھا جائے گا کہ اگر آخری دفعہ خون بند ہونے کے پندرہ دن بعد یہ خون آیا اور کم از تین دن آتا رہا، تو یہ حیض ہوگا، اور اگر پندرہ دن سے پہلے خون آیا یا تین دن سے کم آیا، تو یہ استحاضہ (بیماری کا خون) ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الفتاوی الھندیة: (91/1، ط: زکریا)
والسقط إن ظہر بعض خلقہ من إصبع أوظفر أوشعر ولد فتصیر بہ نفساء، ہکذا في التبیین ، و إن لم یظہر شيء من خلقہ فلا نفاس لہا، فإن أمکن جعل المرئي حیضا یجعل حیضا وإلا فہو استحاضۃ۔

الدر المختار مع رد المحتار: (مطلب في أحوال السقط و احکامہ، 501/1، ط: زکریا)
اوسقط ظھر بعض خلقہ کید أو رجل أو إصبع أو ظفر أو شعر ولد حکما فتصیر بہ نفساء ۔۔۔
( وسقط) مثلث السین أی مسقوط (ظھر بعض خلقہ کید أورجل) أو اصبع أوظفر أو شعر ولا یستبین خلقہ الابعد مائۃ وعشرین یوما( ولد) حکما ( فتصیر) المرأۃ (بہ نفساء والامۃ ام ولد ویحنث بہ) فی تعلیقہ وتنقضی بہ العدۃ فان لم یظھرلہ شیٔ فلیس بشیٔ والمرئی حیض ان دام ثلا ثا وتقدمہ طھر تام والا استحاضۃ
نعم نقل بعضہم أنہ اتفق العلماء علی أن نفخ الروح لا یکون إلاّ بعد أربعة أشہر أي عقبہا کما صرّح بہ جماعة․․․ ولا ینافي ذلک ظہور الخلق قبل ذلک؛ لأن نفخ الروح إنّما یکون بعد الخلق۔

البناية شرح الهداية: (689/1)
السقط الذي استبان بعض خلقه]م: (والسقط) ش: بالحركات الثلاث في السين م: (الذي استبان) ش: أي ظهر م: (بعض خلقه ولد)۔۔۔قوله والسقط وبعض خلقه كالإصبع والشعر والظفر م: (حتى تصير المرأة به) ش: أي بالسقط م: (نفساء وتصير الأمة أم ولد به وكذا العدة تنقضي به) ۔۔۔۔۔وأما انقضاء العدة ففي تعليق الطلاق بالولادة لأنه ولد ولأنه ناقص الخلقة، ونقصان الخلقة لا يمنع ثبوت أحكام الولد كما لو ولدت ولداً ليس له بعض أطرافه، فإن لم يظهر شيء من خلقه فلا نفاس لأن هذه علقة أو مضغة فلم يكن الدم الذي عنه نفاساً، ولكن إن أمكن جعله المرئي من الحيض وسمي الدم حيضاً بأن تقدمه طهر تام جعل حيضها إن كان ثلاثة أيام وإلا فهو استحاضة.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1406 Apr 08, 2020
Do, mah, maah, ka, hamal, haml, zayah, zaya, honay, hone, baad, bad, ka, khoon, khun, nafas, nafaas, hoga, ho, ga, ya, naheen, nahin, Will the bleeding after two months of pregnancy be nifaas or not?, nifas, haiz, mensis, menses, mensturation, periods, vaginal discharge, after giving birth

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Medical Treatment

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.