عنوان: ظہر پڑھنے کے دوران عصر کا وقت داخل ہوجائے تو نماز ظہر کا حکم(4210-No)

سوال: مفتی صاحب! اگر چار بجے ظہر کی نماز قضا ہونے کا وقت ہو اور نمازی بامر مجبوری (ڈیوٹی وغیرہ کی وجہ سے) تین بج کر اٹھاون منٹ پر فرض نماز کی نیت کرتا ہو اور جب چار رکعت پوری کرتا ہو تو اس وقت چار بج کر چار منٹ ہوتے ہوں تو یہ نماز اپنے وقت میں ادا سمجھی جائے گی یا قضا نماز سمجھی جائے گی اور پھر سے قضا نماز کی نیت کر کے نماز لوٹانی ہوگی؟

جواب: واضح رہے کہ ظہر کی نماز شروع کرنے کے بعد اگر درمیان میں عصر کا وقت داخل ہوجائے تو ظہر کی نماز ادا شمار ہوتی ہے، لہذا پوچھی گئی صورت میں عصر کا وقت داخل ہونے سے ظہر کی نماز فاسد نہیں ہوئی، تاہم بغیر کسی عذر کے فرض نماز کو اس کے آخر وقت تک مؤخر کرنا درست نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (باب قضاء الفوائت، 63/2، ط: دار الفکر)
ولما كان قوله فعل الواجب يقتضي أن لا يكون أداء إلا إذا وقع كل الواجب في الوقت مع أن وقوع التحريمة فيه كاف أتبعه بقوله وبالتحريمة فقط بالوقت يكون أداء؛ فقوله بالتحريمة متعلق بيكون والباء للسببية؛ والباء في قوله بالوقت بمعنى في؛ ولو قال ثم الأداء ابتداء فعل الواجب في وقته كما في البحر لاستغنى عن هذه الجملة. اه. ح وما ذكره من أنه بالتحريمة يكون أداء عندنا هو ما جزم به في التحرير وذكر شارحه أنه المشهور عند الحنفية، ثم نقل عن المحيط أن ما في الوقت أداء والباقي قضاء، وذكر ط عن الشارح في شرحه على الملتقى ثلاثة أقوال فراجعه۔

مجمع الأنهر: (باب قضاء الفوائت، 146/1، ط: دار احیاء التراث العربی)
وإلى أنه لو شرع في الوقتية عند الضيق ثم خرج الوقت في خلالها لم تفسد وهو الأصح۔

البحر الرائق: (باب قضاء الفوائت، 84/2، ط: دار الکتاب الاسلامی)
لما كان القضاء فرع الأداء أخره وقد قسم الأصوليون المأمور به إلى أداء وإعادة وقضاء فالأداء ابتداء فعل الواجب في وقته المقيد به سواء كان ذلك الوقت العمر أو غيره وإنما لم نقل أنه فعل الواجب كما قال غيرنا لأنه لا يشترط فعله كله في وقته ليكون أداء لأن وجود التحريمة في الوقت كاف لكون الفعل أداء

واللہ تعالی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 682 Apr 30, 2020
zuhur / zohor parhne ky doran asar ka waqat daakhil hojaiye to / tw namaz e zohor ka hukum, Ruling on Zuhar prayers if the time of Asar enters while performing Zuhar

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.