عنوان: رمضان المبارک میں تراویح کے علاوہ رات کو جماعت کے ساتھ نوافل پڑھنا(566-No)

سوال: رمضان المبارک کے مہینہ میں مساجد میں صلوٰة اللیل کی جماعت کروانا کیسا ہے؟

جواب: ماہ رمضان المبارک میں تداعی کے ساتھ جماعت تراویح اور وتر جائز ہے اور مشروع و مسنون ہے اور باقی نوافل (جیسے صلوٰة التہجد اور صلوٰة اللیل وغیرہ) کی جماعت رمضان المبارک میں تداعی کے ساتھ مکروہ ہے، اتفاقاً کبھی ہو تو مکروہ تنزیہی ہے، اور اگر مواظبت کی جائے تو مکروہ تحریمی ہے، اور تداعی کی تفسیر یہ ہے کہ امام کے علاوہ تین مقتدی ہوں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الھندیۃ: (83/1، ط: دار الفکر)
التطوع بالجماعة إذا كان على سبيل التداعي يكره وفي الأصل للصدر الشهيد أما إذا صلوا بجماعة بغير أذان وإقامة في ناحية المسجد لا يكره، وقال شمس الأئمة الحلواني: إن كان سوى الإمام ثلاثة لا يكره بالاتفاق وفي الأربع اختلف المشايخ والأصح أنه يكره. هكذا في الخلاصة.

و فیھا ایضا: (116/1، ط: دار الفکر)
ونفس التراويح سنة على الأعيان عندنا كما روى الحسن عن أبي حنيفة - رحمه الله تعالى - وقيل: تستحب والأول أصح. والجماعة فيها سنة على الكفاية، كذا في التبيين وهو الصحيح، كذا في محيط السرخسي .... ويوتر بجماعة في رمضان فقط عليه إجماع المسلمين، كذا في التبيين الوتر في رمضان بالجماعة أفضل من أدائها في منزله وهو الصحيح

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1305 Jan 10, 2019
nafal namaz ki jamaat karany ka hukum, order of congregation paryer of nafil

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.