عنوان: راستے سے ملی ہوئی سونے کی انگوٹھی کا حکم(6456-No)

سوال: مفتی صاحب ! میری ایک جاننے والی ہیں، انہیں راستے سے ایک سونے کی انگوٹھی ملی ہے، اس کا کیا حکم ہے؟

جواب: راستے سے ملی ہوئی انگوٹھی "لقطہ" (گری پڑی چیز) کے حکم میں ہے، لہذا ضروری ہے کہ مناسب مدت (جب تک یہ خیال ہو کہ وہ شخص اپنی گمشدہ چیز کی تلاش میں ہوگا) تک اس چیز کی تشہیر کی جائے، اگر اس کا مالک مل جائے تو اسے اس کی چیز (اس کی انگوٹھی) لوٹا دی جائے، لیکن اگر اتنی مدت تک اس کے مالک کا پتہ نہ چلے تو پھر اختیار ہوگا، چاہیں تو اسے اپنے پاس محفوظ رکھیں یا چاہیں تو وہ چیز اصل مالک کی طرف سے کسی غریب مستحق زکوٰۃ کو صدقہ کردیں، بہتر ہے کہ اس پر دو گواہ بھی بنا لیے جائیں، اور اگر اس چیز کو اٹھانے والا غریب مستحق زکوٰۃ ہو تو وہ خود بھی رکھ سکتا ہے۔نیز بعد میں اگر اس چیز کا مالک آجائے تو اسے اختیار ہوگا، چاہے تو اپنی چیز واپس لے لے یا اس کی طرف سے کیے گئے صدقہ پر راضی ہو جائے اور اجر وثواب حاصل کرے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الدار قطنی: (کتاب الرضاع، 322/5، ط: موسسة الرسالة)
عن أبي هریرة أن رسول الله ﷺ سئل عن اللقطة، فقال: لاتحل اللقطة من التقط شیئاً فلیعرفه سنة، فإن جاء صاحبها فلیرد ها إلیه و إن لم یأت صاحبها فلیتصدق بها، ﻭَﺇِﻥْ ﺟَﺎءَﻩُ ﻓَﻠْﻴُﺨَﻴِّﺮْﻩُ ﺑَﻴْﻦَ اﻵْﺧَﺮِ ﻭَﺑَﻴْﻦَ اﻟَّﺬِﻱ ﻟَﻪُ‘‘.

الدر المختار: (کتاب اللقطۃ، 280/4، ط: دار الفکر)
(فإن أشهد عليه) بأنه أخذه ليرده على ربه ويكفيه أن يقول من سمعتموه ينشد لقطة فدلوه علي (وعرف) أي نادى عليها حيث وجدها وفي الجامع (إلى أن علم أن صاحبها لا يطلبها أو أنها تفسد إن بقيت كالأطعمة) والثمار (كانت أمانة) لم تضمن بلا تعد فلو لم يشهد مع التمكن منه۔۔۔أو لم يعرفها ضمن إن أنكر ربها أخذه للرد وقبل الثاني قوله بيمينه وبه نأخذ حاوي، وأقره المصنف وغيره (ولو من الحرم أو قليلة أو كثيرة) فلا فرق بين مكان ومكان ولقطة ولقطة (فينتفع) الرافع (بها لو فقيرا وإلا تصدق بها على فقير ولو على أصله وفرعه وعرسه، إلا إذا عرف أنها لذمي فإنها توضع في بيت المال) تتارخانية. وفي القنية: لو رجى وجود المالك وجب الإيصاء.

الھندیة: (کتاب اللقطۃ، 289/2، ط: دار الفکر)
ويعرف الملتقط اللقطة في الأسواق والشوارع مدة يغلب على ظنه أن صاحبها لا يطلبها بعد ذلك هو الصحيح، كذا في مجمع البحرين۔۔۔۔ثم بعد تعريف المدة المذكورة الملتقط مخير بين أن يحفظها حسبة وبين أن يتصدق بها فإن جاء صاحبها فأمضى الصدقة يكون له ثوابها وإن لم يمضها ضمن الملتقط أو المسكين إن شاء لو هلكت في يده فإن ضمن الملتقط لا يرجع على الفقير وإن ضمن الفقير لا يرجع على الملتقط وإن كانت اللقطة في يد الملتقط أو المسكين قائمة أخذها منه، كذا في شرح مجمع البحرين.

الدر المختار: (279/4- 280، ط: دار الفکر)
(فينتفع) الرافع (بها لو فقيرا وإلا تصدق بها على فقير ولو على أصله وفرعه وعرسه ۔۔۔۔ (فإن جاء مالكها) بعد التصدق (خير بين إجازة فعله ولو بعد هلاكها) وله ثوابها (أو تضمينه).

واللہ تعالی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1280 Jan 09, 2021
rasty se agar sony ki angoothi mily tou is ka kiya hukum hai, sharia obligations if someone found a gold ring in the path

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Characters & Morals

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.