عنوان: کیا درختوں میں زکوۃ واجب ہوگی؟(6706-No)

سوال: میرے والد نے اپنے کھیت میں درخت اگائے ہیں اور وہ بڑے ہوچکے ہیں اور ابھی جو درخت کھیت میں موجود ہیں، ان کی مالیت تقریبا دس لاکھ ہوگی، سوال یہ ہے کہ کیا ان درختوں میں زکوۃ واجب ہوگی؟

جواب: صورتِ مسئولہ میں آپ کے والد پر واجب ہے کہ وہ ان درختوں کا عشر یعنی دسواں حصہ زکوۃ میں ادا کریں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البنایۃ شرح الھدایۃ: (424/3، ط: دار الكتب العلمية)
أما الحطب والقصب والحشيش لا تستنبت في الجنان عادة بل تنقى عنها حتى لو اتخذها مقصبة أو مشجرة أو منبتا للحشيش يجب فيها العشر
(حتى لو اتخذها) ش: أي لو اتخذ الجنان م: (مقصبة) ش: أي موضعا للقصب لأجل الاستغلال م: (أو مشجرة) ش: أي أو موضعا للأشجار يغرسها لأجل الحطب م: (أو منبتا للحشيش) ش: أو اتخذها موضعا لنبات الحشيش م: (يجب فيها العشر) ش: والمراد بالمذكور أي يجب في كل واحد من هذه الأشياء العشر لأنها تصير غلة فيجب فيها العشر.

الھندیۃ: (186/1، ط: دار الفکر)
لا عشر في الحطب والحشيش والقصب والطرفاء والسعف؛ لأن الأراضي لا تستنمي بهذه الأشياء بل تفسدها حتى لو استنمت بقوائم الخلاف والحشيش والقصب وغصون النخل أو فيها دلب أو صنوبر ونحوها، وكان يقطعه ويبيعه يجب فيه العشر كذا في محيط السرخسي.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1490 Feb 10, 2021
kia darakhton mai zakat wajib hogi?, Will Zakat be obligatory on trees?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Zakat-o-Sadqat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.