عنوان: کیا نماز میں نیند آنے سے وضو ٹوٹ جاتا ہے؟(6733-No)

سوال: مجھے فجر کی نماز میں نیند بہت آتی ہے، بسا اوقات کھڑے کھڑے قیام کی حالت میں بھی سوجاتا ہوں، لہذا آپ سے سوال یہ ہے کہ کیا نماز میں نیند آنے سے وضو ٹوٹ جاتا ہے؟

جواب: نیند کی اس حالت سے وضو ٹوٹ جاتا ہے، جس میں جسم کے اعضاء ڈھیلے پڑجاتے ہوں، چاہے یہ حالت نماز سے باہر پائی جائے یا نماز کے اندر پائی جائے، اس سے معلوم ہوا کہ نماز میں مطلقا نیند کے آجانے سے وضو نہیں ٹوٹتا، چاہے قیام، رکوع یا نماز کی جس حالت میں بھی نیند آئے، اور چاہے بلا اختیار نیند آئے یا جان بوجھ کر سویا جائے، البتہ اگر سجدہ کی حالت میں سوگیا اور غیر مسنون طریقہ سے سجدہ ادا کیا، تو اس سے وضو ٹوٹ جائے گا اور نماز باطل ہوجائے گی، کیونکہ اس صورت میں اعضاء ڈھیلے پڑجاتے ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (141/1، ط: دار الفکر)
(و) ينقضه حكما (نوم يزيل مسكته) أي قوته الماسكة بحيث تزول مقعدته من الأرض، وهو النوم على أحد جنبيه أو وركيه أو قفاه أو وجهه (وإلا) يزل مسكته (لا) يزل مسكته (لا) ينقض وإن تعمده في الصلاة أو غيرها على المختار
(قوله: على المختار)۔۔۔۔۔۔۔قال في شرح الوهبانية: ظاهر الرواية أن النوم في الصلاة قائما أو قاعدا أو ساجدا لا يكون حدثا سواء غلبه النوم أو تعمده.

الھندیۃ: (12/1، ط: دار الفکر)
(ومنها النوم) ينقضه النوم مضطجعا في الصلاة وفي غيرها بلا خلاف بين الفقهاء۔۔۔۔۔ولا ينقض نوم القائم والقاعد ولو في السرج أو المحمل ولا الراكع ولا الساجد مطلقا إن كان في الصلاة وإن كان خارجها فكذلك إلا في السجود فإنه يشترط أن يكون على الهيئة المسنونة له بأن يكون رافعا بطنه عن فخذيه مجافيا عضديه عن جنبيه وإن سجد على غير هذه الهيئة انتقض وضوءه. كذا في البحر الرائق ثم في ظاهر الرواية لا فرق بين غلبته وتعمده

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1385 Feb 11, 2021
kia namaz mai neend aanay say wozu toot jata hai?, Does falling asleep during prayer break ablution?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.