عنوان: سجدہ کی حالت میں دونوں پاؤں کا زمین سے اٹھ جانا (7046-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! اگرفرض نماز میں سجدہ کرتے وقت دونوں پاؤں غلطی سے زمین سے اٹھ جائیں (ہوا میں معلق ہو جائیں) تو نماز ادا تصور ہو گی یا اس کا اعادہ کرنا ہو گا؟

جواب: اگر سجدہ کی حالت میں دونوں پاؤں میں سے کم از کم ایک انگلی ایک مرتبہ سبحان اللہ کے بقدر زمین پر لگ گئی، تو اس سے سجدہ کا فرض ادا ہو جائے گا، البتہ بلا عذر کسی ایک پاؤں کو بھی سجدہ میں اٹھانا مکروہِ تحریمی ہے، اور اگر عذر ہو، تو مکروہ نہیں ہے۔
واضح رہے کہ اگر دونوں پاؤں پورے سجدے کے دوران اٹھے رہے، اور بالکل بھی زمین پر نہیں لگے، تو ایسی صورت میں نماز نہیں ہوگی، اور نماز کو لوٹانا ضروری ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحیح البخاری: (رقم الحدیث: 809)
حَدَّثَنَا قَبِيصَةُ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، أُمِرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَسْجُدَ عَلَى سَبْعَةِ أَعْضَاءٍ ، وَلَا يَكُفَّ شَعَرًا وَلَا ثَوْبًا الْجَبْهَةِ وَالْيَدَيْنِ وَالرُّكْبَتَيْنِ وَالرِّجْلَيْنِ .

الدر المختار مع رد المحتار: (447/1)
(ومنھا السجود) بجبھۃ وقدمیہ، ووضع اصبع واحدۃ منھما شرط...
(قولہ وقدمیہ) یجب اسقاطہ لان وضع اصبع واحدۃ منھما یکفی کما ذکرہ بعدح وأفاد انہ لو لم یضع شیأ من القدمین لم یصح السجود۔

و فیہ ایضاً: (499/1)
"وفيه يفترض وضع أصابع القدم ولو واحدةً نحو القبلة وإلا لم تجز، والناس عنه غافلون.
ويؤيده ما في شرح المجمع لمصنفه حيث استدل على أن وضع اليدين والركبتين سنة بأن ماهية السجدة حاصلة بوضع الوجه والقدمين على الأرض ... إلخ وكذا ما في الكفاية عن الزاهدي من أن ظاهر الرواية ما ذكر في مختصر الكرخي، وبه جزم في السراج فقال: لو رفعهما في حال سجوده لايجزيه، ولو رفع إحداهما جاز. وقال في الفيض: وبه يفتى.
هذا، وقال في الحلية: والأوجه على منوال ما سبق هو الوجوب لما سبق من الحديث اه أي على منوال ما حققه شيخه من الاستدلال على وجوب وضع اليدين والركبتين، وتقدم أنه أعدل الأقوال فكذا هنا، فيكون وضع القدمين كذلك واختاره أيضاً في البحر والشرنبلالية".

الفتاوی الھندیة: (70/1)
ولو وضع أحدہما جاز مع الکراہۃ إن کان بغیر عذر۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2032 Mar 11, 2021
sajda ki haalat mai dono paaon ka zameen say uth jana , Raising both feet from the ground / land in the state of Sajdah

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.