عنوان: پھنسی سے نکلنے والا خون یا پیپ کپڑوں پر لگ جانے کی صورت میں کپڑوں کی پاکی کا حکم(7381-No)

سوال: اگر پھنسی کا خون یا پیپ کپڑوں پر لگا ہو تو ان کپڑوں میں نماز پڑھنا کیسا ہے؟

جواب: اگر پھنسی پھوڑے سے نکلنے والا خون یا پیپ اتنی مقدار میں ہو کہ وہ اپنی جگہ سے بہنے کی صلاحیت رکھتا ہو تو یہ مواد (خون، پیپ وغیرہ) ناپاک ہوگا، اور ایک درہم کی مقدار (ہتهیلی کی گہرائی یعنی 5.94 مربع سینٹی میٹر) سے زیادہ کپڑے پر لگ جائے تو نماز سے پہلے اس کپڑے کا پاک کرنا ضروری ہوگا، ایسے کپڑے میں نماز ادا نہیں ہوگی، اور اگر خون یا پیپ ایک درہم کی مقدار سے کم لگے ہوں تو اس کے ساتھ نماز ہوجائے گی، مگر مکروہ ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الدار قطنی: (باب قدر النجاسۃ التي تبطل الصلاۃ، رقم الحدیث: 1679)
عن أبی ہریرۃ رضي اللّٰہ عنہ عن النبي علیہ السلام قال: تعاد الصلاۃ من قدر الدراہم من الدم۔

الدر المختار: (140/1)
"(و) كل (ما ليس بحدث) أصلاً بقرينة زيادة الباء كقيء قليل ودم لو ترك لم يسل (ليس بنجس) عند الثاني، وهو الصحيح رفقًا بأصحاب القروح".

رد المحتار: (339/1، ط: دار الفکر)
ویجب أي یفرض غسلہ إن جاوز المخرج نجس مائع، ویعتبر القدر المانع للصلاۃ فیما وراء موضع الاستنجاء؛ لأن ما علی المخرج ساقط شرعاً وإن کثر، ولہٰذا لا تکرہ الصلاۃ معہ والحاصل: أن ما جاوز المخرج إن زاد علی الدرہم في نفسہ یفترض غسلہ اتفاقاً۔

و فیہ ایضا: (327/1، ط: دار الفکر)
(وغسل طرف ثوب) أو بدن (أصابت نجاسة محلا منه ونسي) المحل (مطهر له وإن) وقع الغسل (بغير تحر) وهو المختار۔۔۔(وكذا يطهر محل نجاسة) أما عينها فلا تقبل الطهارة (مرئية) بعد جفاف كدم (بقلعها) أي: بزوال عينها وأثرها ولو بمرة أو بما فوق ثلاث في الأصح۔۔۔۔(و) يطهر محل (غيرها) أي: غير مرئية (بغلبة ظن غاسل) لو مكلفا وإلا فمستعمل (طهارة محلها) بلا عدد به يفتى۔۔۔(و) قدر (بتثليث جفاف) أي: انقطاع تقاطر (في غيره) أي: غير منعصر مما يتشرب النجاسة وإلا فبقلعها

الفتاوی الھندیة: (الباب الثالث فى شروط الصلوة، 58/1، ط: مكتبة رشيدية)
"النجاسة إن كانت غليظةً وهي أكثر من قدر الدرهم فغسلها فريضة والصلاة بها باطلة وإن كانت مقدار درهم فغسلها واجب والصلاة معها جائزة وإن كانت أقل من الدرهم فغسلها سنة وإن كانت خفيفة فإنها لا تمنع جواز الصلاة حتى تفحش. كذا في المضمرات."

المبسوط للسرخسی: (60/1)
"قلت: فَإِن أصَاب يَده بَوْل أَو دم أَو عذرة أَو خمر هَل ينْقض ذَلِك وضوءه؟ قَالَ: لَا وَلَكِن يغسل ذَلِك الْمَكَان الَّذِي أَصَابَهُ. قلت: فَإِن صلى بِهِ وَلم يغسلهُ؟ قَالَ: إِن كَانَ أَكثر من قدر الدِّرْهَم غسله وَأعَاد الصَّلَاة وَإِن كَانَ قدر الدِّرْهَم أَو أقل من قدر الدِّرْهَم لم يعد الصَّلَاة".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1875 Apr 27, 2021
phunsi say nikalnay wala khoon or peep kapray par lag jaaye to kapray ki paaki ka hukum, In case the blood or pus from the pus gets on the clothes, the order for purify of the clothes

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.