عنوان: "تمام انبیائے کرام علیہم السلام اور اہل ایمان طاغوت کے کافر ہیں" کہنے والے کا حکم(8213-No)

سوال: میں نے کہا تھا کہ "تمام انبیائے کرام علیہم السلام اور اہل ایمان کافروں اور طاغوت کے کافر ہیں"، یعنی اس کا انکار کرتے ہیں، یہ جملہ میں نے ایک بار سے زیادہ کہا ہے، کیا مجھ پر تجدیدِ ایمان لازم ہے؟

جواب: واضح رہے کہ سوال میں ذکرکردہ جملہ کہنے والے کا مطلب اگر یہ ہو کہ تمام انبیائے کرام علیہم السلام اور اہل ایمان کافروں اور طاغوت کا انکار کرنے والے ہیں، یعنی ان کے افکار و نظریات کو نہیں مانتے ہیں، بلکہ اس کے مخالف ہیں اور کافر بمعنی انکار کرنے والا مراد لیا ہو تو اس سے کفر لازم نہیں آتا ہے، لہذا تجدید ایمان و نکاح کی ضرورت نہیں ہے، البتہ مذکورہ جملے کے ظاہری الفاظ سے اس معنی کا سمجھ میں آنا عام آدمی کے لیے مشکل ہے، بلکہ ظاہری الفاظ سے غلط معنی کا وہم پیدا ہوسکتا ہے، اس لیے ایسے الفاظ کہنے سے اجتناب کرنا چاہیے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الصحاح: (807/7، ط: دار العلم للملایین)
الكُفْرُ: ضدُّ الإيمان. وقد كَفَرَ بالله كُفْراً. وجمع الكافِرِ كفار وكفرة وكفار أيضا، مثل جائع وجياع، ونائم نيام. وجمع الكافِرَةِ الكَوافِرُ. والكُفْرُ أيضاً: جُحودُ النعمةِ، وهو ضدُّ الشكر. وقد كَفَرَهُ كُفوراً وكُفْراناً. وقوله تعالى:(إنَّا بكُلٍّ كافِرون)، أي جاحدون.

الموسوعة الفقھیة الکویتیة: (14/35، ط: انوار القرآن، بشاور)
الكفر في اللغة : الستر ، يقال : كفر النعمة ، أي : غطاها ، مستعار من كفر الشيء : إذا غطاه ، وهو أصل الباب . والكفر نقيض الإيمان ، والكفر : كفر النعمة ، وهو نقيض الشكر ، وكفر النعمة وبالنعمة : جحدها ، وكفر بكذا تبرأ منه ، وفي التنزيل : { إني كفرت بما أشركتموني } ، ويقال : كفر بالصانع : نفاه وعطل ، وهو الدهري الملحد ، وكفره - بالتشديد : نسبه إلى الكفر ، وكفر عن يمينه : إذا فعل الكفارة ، وأكفرته إكفارا : جعلته كافرا .
والكفر شرعا : هو إنكار ما علم ضرورة أنه من دين محمد صلى الله عليه وسلم ، كإنكار وجود الصانع ، ونبوته عليه الصلاة والسلام ، وحرمة الزنا ونحو ذلك

الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار): (4/ 69)
"(وعزر) الشاتم (بيا كافر) وهل يكفر إن اعتقد المسلم كافراً؟ نعم، وإلا لا، به يفتى، شرح وهبانية، ولو أجابه: لبيك، كفر، خلاصة. وفي التتارخانية: قيل: لايعزر ما لم يقل: يا كافر بالله؛ لأنه كافر بالطاغوت، فيكون محتملاً.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 642 Aug 21, 2021
tamam anbiya kiram alaihissalaam or ehl e amaan kaafir hain kehne walay ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Beliefs

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.