عنوان: مسجد میں داخل ہوتے وقت"بسم الله، والسلام على رسول الله" اور " نويت الاعتكاف ما دمت في المسجد" پڑھنے کا حکم (8973-No)

سوال: مسجد میں داخل ہوتے ہوئے بسم اللہ والسلام علی رسول اللہ پڑھنا اور مسجد میں داخل ہونے کے بعد نویت سنت الاعتکاف پڑھنا کیسا​ ہے؟ اصلاح فرمائیں۔

جواب: واضح رہے کہ احادیث مبارکہ میں مسجد میں داخل ہوتے وقت کی دعا کے مختلف الفاظ وارد ہوئے ہیں۔
سنن ابن ماجہ کی روایت میں درج ذیل الفاظ وارد ہوئے ہیں:"بسم الله، والسلام على رسول الله، اللهم اغفر لي ذنوبي وافتح لي أبواب رحمتك"
لہذا مسجد میں داخل ہوتے وقت مذکورہ بالا الفاظ پڑھنا درست ہے۔
اسی طرح مسجد میں داخل ہوتے وقت اعتکاف کی نیت کرنا مسجد کے آداب میں ہے، اور نیت دل کے ارادے کا نام ہے، اس کے لیے زبان سے الفاظ ادا کرنا ضروری نہیں ہے، البتہ زبان سے" نويت الاعتكاف ما دمت في المسجد" کہنا بہتر ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن ابن ماجة: (رقم الحديث: 771، ط: دار إحياء الكتب العربية)
حدثنا أبو بكر بن أبي شيبة قال: حدثنا إسماعيل بن إبراهيم وأبو معاوية، عن ليث، عن عبد الله بن الحسن، عن أمه، عن فاطمة بنت رسول الله صلى الله عليه وسلم، قالت: كان رسول الله صلى الله عليه وسلم، §إذا دخل المسجد يقول: «بسم الله، والسلام على رسول الله، اللهم اغفر لي ذنوبي وافتح لي أبواب رحمتك» ، وإذا خرج قال: «بسم الله، والسلام على رسول الله، اللهم اغفر لي ذنوبي، وافتح لي أبواب فضلك».

مرقاة المفاتيح: (523/4، ط: دار الكتب العلمية)
قال الطيبي: مذهب الشافعي أن الصوم ليس بشرط، ويصح الاعتكاف ساعة واحدة، فينبغي لكل جالس في المسجد لانتظار الصلاة أو لشغل آخر من آخرة أو دنيا أن ينوي الاعتكاف، فإذا خرج ثم دخل يجدد النية اه وهو قول الإمام محمد من أصحابنا في اعتكاف النفل، فينبغي إذا دخل المسجد أن يقول: نويت الاعتكاف ما دمت في المسجد.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2249 Dec 22, 2021
masjid me / may dakhil hote waqt "بسم الله، والسلام على رسول الله"or " نويت الاعتكاف ما دمت في المسجد" parhne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Rights & Etiquette of Mosques

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.