عنوان: سواری پر نفل نماز پڑھنا، نیز صلوۃ التسبیح پڑھنے کی صورت میں قبلہ رخ کی رعایت کا شرعی حکم(9013-No)

سوال: کیا دوران سفر نفل نماز کی ادائیگی میں قبلہ رخ ہونا ضروری ہے؟ اور کیا صلوۃ التسبیح گاڑی میں بیٹھ کر پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ شہر کی حدود سے باہر دوران سفر سواری پر بیٹھے بیٹھے نفل نماز (بشمول صلوۃ التسبیح) پڑھنا جائز ہے اور اس دوران سمت قبلہ کی رعایت بھی ضروری نہیں ہے، بلکہ جس طرف سواری کا رخ ہو، نمازی اسی طرف رخ کرکے نماز ادا کرسکتا ہے، البتہ اگر نمازی کے لیے بسہولت قبلہ رخ ہونا ممکن ہو تو اس کی رعایت کرنی چاہیے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:
 
البحر الرائق: (التنفل راكبا، 69/2، ط: دار الكتاب الاسلامي)
(قوله وراكبا خارج المصر موميا إلى أي جهة توجهت دابته) أي يتنفل راكبا لحديث الصحيحين عن ابن عمر «رأيت رسول الله - صلى الله عليه وسلم - يصلي النوافل على راحلته في كل وجه يومئ إيماء ولكنه يخفض السجدة من الركعتين» أطلقه فشمل ما إذا كان مسافرا أو مقيما خرج إلى بعض النواحي لحاجة وصححه في النهاية وما إذا قدر على النزول أو لا وقيد بخارج المصر لأنه لا يجوز التنفل عليها في المصر وقال أبو يوسف لا بأس به وقال محمد يجوز ويكره كذا في الخلاصة واختلفوا في حد خارج المصر والأصح أنها تجوز في كل موضع يجوز للمسافر أن يقصر فيه كما ذكره في الظهيرية وغيرها وأشار بقوله توجهت دابته دون أن يقول وجه دابته إليه إلى أن محل جوازها عليها ما إذا كانت واقفة أو سارت بنفسها

الهندية: (الفصل الثالث في استقبال القبلة، 64/1، ط: دار الفكر)
ومن أراد أن يصلي في سفينة تطوعا أو فريضة فعليه أن يستقبل القبلة ولا يجوز له أن يصلي حيثما كان وجهه. كذا في الخلاصة حتى لو دارت السفينة وهو يصلي توجه إلى القبلة حيث دارت. كذا في شرح منية المصلي لابن أمير الحاج.

کذا فی تبویب فتاوی دارالعلوم کراتشی: رقم الفتوی:97/1725

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1043 Dec 30, 2021
sawari per / par nafil namaz / salat e tasbeh parhne ki sorat mein qibla rukh ki riaayat ka shari sharai hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.