سوال:
السلام علیکم، مفتی صاحب! کیا وتر کی نماز میں ہر دفعہ کچھ سورتوں کو مخصوص کرکے پڑھا جائے، تو شرعاً اس میں کوئی قباحت تو نہیں ہے؟
جواب: واضح رہے کہ وتر کی تین رکعتوں کے لیے چند سورتیں یا قرآن کے کسی حصے کو اس طور پر مخصوص و متعین کرنا کہ قرآن کریم کے اس حصہ کے علاوہ دوسرا حصہ بالکل نہ پڑھا جائے، ایسا کرنا مکروہ ہے، البتہ وتر کی تین رکعتوں میں نبی کریم ﷺسے ترتیب وار تین سورتیں (سورۃ الاعلیٰ، سورۃ الکافرون، سورۃ الاخلاص) پڑھنا ثابت ہے، لہذا وتر کی نماز میں مذکورہ بالا تینوں سورتیں اتباع سنت کی نیت سے پڑھنا مسنون ہے، البتہ ان تینوں سورتوں کے پڑھنے کو بھی لازم و ضروری نہیں سمجھنا چاہیے، اس لیے کبھی کبھار ترک کردینا چاہیے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:
سنن الترمذي: (باب ما جاء ما يقرأ في الوتر، رقم الحدیث: 462، ط: مطبعة مصطفي البابي الحلبي)
حدثنا علي بن حجر أخبرنا شريك عن أبي إسحاق عن سعيد بن جبير عن بن عباس قال كان النبي صلى الله عليه وسلم يقرأ في الوتر بسبح اسم ربك الأعلى وقل يا أيها الكافرون وقل هو الله أحد في ركعة ركعة
الدر المختار مع رد المحتار: (باب الوتر و النفل، 6/2، ط: دار الفکر)
( قوله والسنة السور الثلاث ) أي الأعلى والكافرون والإخلاص ، لكن في النهاية أن التعيين على الدوام يفضي إلى اعتقاد بعض الناس أنه واجب وهو لا يجوز ، فلو قرأ بما ورد به الآثار أحيانا بلا مواظبة يكون حسنا بحر.
الهندية: (الفصل الرابع في القراءة، 78/1، ط: دار الفکر)
ويكره أن يوقت شيئا من القرآن لشيء من الصلوات قال الطحطاوي والإسبيجابي هذا إذا رآه حتما واجبا بحيث لا يجوز غيره أو رأى قراءة غيره مكروهة وأما إذا قرأ لأجل اليسر عليه أو تبركا بقراءته صلى الله عليه وسلم فلا كراهية في ذلك ولكن يشترط أن يقرأ غيره أحيانا لئلا يظن الجاهل أن غيره لا يجوز هكذا في التبيين .
واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی