عنوان: مغرب کی تیسری رکعت میں وتر کی طرح "اللہ اکبر" کہہ کر کانوں تک ہاتھ اٹھانے کا حکم (9269-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! ایک شخص نمازِ مغرب پڑھ رہا ہے، اُس نے تیسری رکعت میں بھول کر نمازِ وتر کی طرح اللّٰہ اکبر بول کر نیت باندھ لی، تو اُس کی نماز کا کیا حکم ہے؟

جواب: سوال میں ذکر کردہ صورت میں اگر تیسری رکعت میں "اللہ اکبر" کہہ کر صرف کانوں تک ہاتھ اٹھائے اور باقاعدہ وتر کی نیت نہیں کی ہے، تو نماز ادا ہوگئی۔
اور اگر اللہ اکبر کہہ باقاعدہ وتر کی نیت کی ہے، تو نماز فاسد ہوگئی، دوبارہ سے مغرب کی نماز ادا کرنا ضروری ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مراقى الفلاح شرح نور الإيضاح: (ص: 123، ط: المكتبة العصرية)
"و" يفسدها "التكبير بنية الانتقال لصلاة أخرى غير صلاته" لتحصيل ما نواه وخروجه عما كان فيه كالمنفرد إذا نوى الاقتداء وعكسه كمن انتقل بالتكبير من فرض إلى فرض أو نفل وعكسه بنيته.

الهندية: (126/1، ط: دار الفکر)
ولا يجب السجود إلا بترك واجب أو تأخيره أو تأخير ركن أو تقديمه أو تكراره أو تغيير واجب بأن يجهر فيما يخافت وفي الحقيقة وجوبه بشيء واحد وهو ترك الواجب، كذا في الكافي.
ولا يجب بترك التعوذ والبسملة في الأولى والثناء وتكبيرات الانتقالات إلا في تكبيرة ركوع الركعة الثانية من صلاة العيد ولا يجب بترك رفع اليدين في العيدين وغيرهما ومن ذلك ما لو سلم عن الشمال أولا ساهيا ولو ترك القومة ساهيا بأن انحط من الركوع ساجدا ففي فتاوى قاضي خان أن عليه السجود عند أبي حنيفة ومحمد - رحمهما الله تعالى - هكذا في فتح القدير.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 810 Feb 07, 2022
maghrib ki teesri / 3rd rakat me / mein witar / vitar ki tarha " Allah o akbar" keh kar kano / ears tak hath uthane / uthaney ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.