عنوان: پلاٹ کی گزشتہ سالوں کی زکوٰۃ کس قیمت کے حساب سے ادا کرنی ہوگی؟(9357-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! ایک آدمی نے بیچنے کی نیت سے ایک لاکھ کا پلاٹ لیا، پھر دس سال کے بعد اب وہ پلاٹ 12 لاکھ کا بِک رہا ہے، جس کی اس نے زکوۃ نہیں دی، اب وہ دس سال کی زکوٰۃ ایک لاکھ کے حساب سے ادا کرے گا یا 12 لاکھ کے حساب سے ادا کرے گا؟ براہ کرم رہنمائی فرمادیں۔

جواب: واضح رہے کہ جو زمین اس نیت سے خریدی ہو کہ اس کو فروخت کر کے نفع کمائے گا، تو ایسی زمین کی کل مالیت پر ہر سال زکوۃ ادا کرنا واجب ہے۔
پوچھی گئی صورت میں پلاٹ کے ہر سال کی گزشتہ مارکیٹ ویلیو (قیمت فروخت) پر ڈھائی فیصد کے حساب سے زکوٰۃ ادا کی جائے گی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (265/2، ط: دار الفکر)
(ولا في ثياب البدن)....(وأثاث المنزل ودور السكنى ونحوها) وكذا الكتب وإن لم تكن لأهلها إذا لم تنو للتجارة....(وشرطه) أي شرط افتراض أدائها (حولان الحول)....(أو نية التجارة) في العروض، إما صريحا ولا بد من مقارنتها لعقد التجارة كما سيجيء، أو دلالة بأن يشتري عينا بعرض التجارة أو يؤاجر داره التي للتجارة بعرض۔

بدائع الصنائع: (7/2، ط: دار الکتب العلمیة)
وأما وجوب الزكاة فمتعلق بالنصاب إذ الواجب جزء من النصاب، واستحقاق جزء من النصاب يوجب النصاب إذ المستحق كالمصروف.
وحكي أنه قيل لأبي يوسف: ما حجتك على زفر؟ فقال: ما حجتي على من يوجب في مائتي درهم أربعمائة درهم؟ والأمر على ما قاله أبو يوسف؛ لأنه إذا كان له مائتا درهم فلم يؤد زكاتها سنين كثيرة يؤدي إلى إيجاب الزكاة في المال أكثر منه بأضعافه وإنه قبيح، ولأبي حنيفة ومحمد أن كل ذلك دين مطالب به من جهة العباد....وبيان ذلك أنه إذا كان لرجل مائتا درهم أو عشرين مثقال ذهب فلم يؤد زكاته سنتين يزكي السنة الأولى، وليس عليه للسنة الثانية شيء عند أصحابنا الثلاثة. وعند زفر يؤدي زكاة سنتين، وكذا هذا في مال التجارة۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 972 Mar 14, 2022
plot ki guzishta salo / years ki zakat kis qemat k / kay hisab se / say ada karni hogi?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Zakat-o-Sadqat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.