عنوان: عشاء کی نماز کو تاخیر سے پڑھنے کا حکم (9393-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! کیا عشاء کی نماز کا وقت فجر تک رہتا ہے؟ اکثر اوقات بچوں کو سلاتے وقت یا تھکاوٹ کی وجہ سے نیند آجاتی ہے، دوبارہ ڈیڑھ یا دو بچے آنکھ کھلتی ہے، تو اٹھ کر نماز پڑھ لیتی ہوں، کیا فجر سے پہلے تک نماز ادا ہوسکتی ہے یا نہیں؟ رہنمائی فرمادیں۔

جواب: عشاء کی نماز کا آخری وقت صبح صادق کے طلوع ہونے تک رہتا ہے، لہذا صبح صادق سے پہلے پہلے جس وقت بھی عشاء کی نماز پڑھی جائے گی، وہ ادا ہی کہلائے گی اور نماز ہوجائے گی، البتہ بلاعذر آدھی رات کے بعد عشاء کی نماز پڑھنا مکروہ ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الترمذی: (رقم الحدیث: 167، ط: مطبعة مصطفى البابي الحلبي)
عن أبي هريرة، قال: قال النبي صلى الله عليه وسلم: لولا أن أشق على أمتي لأمرتهم أن يؤخروا العشاء إلى ثلث الليل أو نصفه.

الدرالمختار: (267/1، ط: دار الفکر)
(و) تأخير (عشاء إلى ثلث الليل) قيده في الخانية وغيرها بالشتاء، أما الصيف فيندب تعجيلها (فإن أخرها إلى ما زاد على النصف) كره لتقليل الجماعة، أما إليه فمباح.

رد المحتار: (268/1، ط: دار الفکر)
(قوله: كره) أي تحريما كما يأتي تقييده في المتن أو تنزيها وهو الأظهر كما نذكره عن الحلية.
(قوله: لتقليل الجماعة) يفيد أن المصلي في بيته يؤخرها لعدم الجماعة في حقه، تأمل رملي: أي لو أخرها لا يكره.۔۔۔ (قوله: تحريما) كذا في البحر عن القنية، لكن في الحلية أن كلام الطحاوي يشير إلى أن الكراهة في تأخير العشاء تنزيهيا وهو الأظهر. اه.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1142 Mar 24, 2022
isha namaz ko takheer se / say parhne ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Salath (Prayer)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.