عنوان: گاڑی، ماہانہ تنخواہ، پالتو پرندوں اور پلاٹ پر زکوٰۃ کا حکم، اور زکوٰۃ کے حساب کا طریقہ(9422-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! اگر کسی کے پاس 35 لاکھ کا پلاٹ ہو، جو investment کی نیت سے ہو، اور اس کے علاوہ 7 لاکھ تک کے پرندے پالے ہوں، اور نقدی رقم میں 5 لاکھ تک کی کمیٹی ڈالی ہو، جو ابھی ملی نہیں ہے، اس کے علاوہ رہنے کو اپنا گھر، گاڑی اور ماہانہ سیلری ہے، اس میں زکوٰۃ کا حساب بتادیں۔

جواب: آپ کی ذاتی رہائش والے گھر، استعمال کی گاڑی اور ماہانہ تنخواہ جو روزمرہ ضروریات میں خرچ ہوجاتی ہو، اس پر زکوٰۃ واجب نہیں ہے، کمیٹی کے اندر جتنی رقم آپ قسطوں کی مد میں جمع کراچکے ہیں، اس پر زکوٰۃ واجب ہے۔
اسی طرح پلاٹ اور پرندے اگر تجارت کے لیے رکھے ہوں، تو ان پر بھی زکوٰۃ کی ادائیگی والے دن کی مارکیٹ ویلیو کے حساب سے ڈھائی فیصد زکوٰۃ واجب ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

بدائع الصنائع: (21/2، ط: دار الكتب العلمية)
وأما صفة الواجب في أموال التجارة فالواجب فيها ربع عشر العين وهو النصاب في قول أصحابنا، وقال بعض مشايخنا: هذا قول أبي يوسف ومحمد. وأما على قول أبي حنيفة فالواجب فيها أحد شيئين. إما العين أو القيمة فالمالك بالخيار عند حولان الحول إن شاء أخرج ربع عشر العين وإن شاء أخرج ربع عشر القيمة، وبنوا على بعض مسائل الجامع فيمن كانت له مائتا قفيز حنطة للتجارة قيمتها مائتا درهم فحال عليها الحول فلم يؤد زكاتها حتى تغير سعرها إلى النقصان حتى صارت قيمتها مائة درهم أو إلى الزيادة حتى صارت قيمتها أربعمائة درهم، إن على قول أبي حنيفة: وإن أدى من عينها يؤدي خمسة أقفزة في الزيادة والنقصان جميعا؛ لأنه تبين أنه الواجب من الأصل. فإن أدى القيمة يؤدي خمسة دراهم في الزيادة والنقصان جميعا؛ لأنه تبين أنها هي الواجبة يوم الحول. وعند أبي يوسف ومحمد إن أدى من عينها يؤدي خمسة أقفزة في الزيادة والنقصان جميعا، كما قال أبو حنيفة: وإن أدى من القيمة يؤدي في النقصان درهمين ونصفا وفي الزيادة عشرة دراهم؛ لأن الواجب الأصلي عندهما هو ربع عشر العين وإنما له ولاية النقل إلى القيمة يوم ‌الأداء ‌فيعتبر قيمتها يوم ‌الأداء، والصحيح أن هذا مذهب جميع أصحابنا؛ لأن المذهب عندهم أنه إذا هلك النصاب بعد الحول تسقط الزكاة سواء كان من السوائم أو من أموال التجارة.

الدر المختار: (305/2، ط: سعید)
ان الدیون عند الامام ثلاثۃ، قوی ومتوسط وضعیف، فتجب زکاتہا اذا تم نصابا وحال الحول لکن لافورا بل عند قبض اربعین درہما من الدین القوی کقرض وبدل مال تجارۃ فکلما قبض اربعین درہمایلزمہ درہم الخ۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 907 Mar 30, 2022

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Zakat-o-Sadqat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.