عنوان: مدینہ میں آٹھ دن قیام کی صورت میں نماز کا حکم(9700-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! مدینہ منورہ میں اگر آٹھ دن کا قیام ہو، تو کس طرح نماز پڑھیں گے؟

جواب: مدینہ میں آٹھ دن قیام کی صورت میں اگر آپ مقیم امام کے پیچھے نماز پڑھیں گے، تو مکمل نماز پڑھنی ہوگی، اور اگر کسی مسافر امام یا خود تنہا نماز پڑھیں گے، تو قصر نماز پڑھنی ہوگی، چاہے ہوٹل میں پڑھیں یا مسجد میں پڑھیں۔
قصر کا مطلب یہ ہے کہ ہر چار رکعت والی فرض نماز کو دو رکعت کر کے پڑھا جائے گا، البتہ مغرب اور وتر کی نماز تین رکعت ہی پڑھی جائیں گی، سنتوں کے بارے میں تفصیل یہ ہے کہ اگر کسی جگہ ٹھہرے ہوئے ہوں اور اطمینان کی حالت ہو، تو سنتیں پڑھ لینا افضل ہے، اور اگر جلدی ہے یا سفر جاری ہے، تو چھوڑ دینے میں بھی کوئی حرج نہیں، البتہ چونکہ فجر کی سنتوں کے متعلق بہت زیادہ تاکید آئی ہے، اس لیے کوشش کرنی چاہیے کہ حالتِ سفر میں بھی نہ چھوٹنے پائے، لیکن اگر نہیں پڑھ پایا، تو گنہگار نہیں ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

شرح معاني الآثار: (299/1- 300، ط: عالم الکتب)
عن أبي هريرة رضي الله عنه قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «لا تتركوا ركعتي الفجر ولو طردتكم الخيل»
قال: حدثني عطاء، عن عبيد بن عمير، عن عائشة، رضي الله عنها قالت: «إن رسول الله صلى الله عليه وسلم لم يكن على شيء من النوافل أشد معاهدة منه على الركعتين قبل الفجر»
عن عائشة، رضي الله عنها قالت: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «ركعتا الفجر خير من الدنيا وما فيها» قال أبو جعفر: فلما كانت أشرف التطوع كان أولى بهما أن يفعل فيهما أشرف ما يفعل في التطوع

حاشية الطحطاوي على مراقي الفلاح: (ص: 422، ط: دار الكتب العلمية)
"فيقصر" المسافر "الفرض" العلمي "الرباعي" فلا قصر للثنائي والثلاثي ولا للوتر فإنه فرض عملي ولا في السنن فإن كان في حال نزول وقرار وأمن يأتي بالسنن وإن كان سائرا أو خائفا فلا يأتي بها وهو المختار - قالت عائشة رضي الله عنها: فرضت الصلاة ركعتين ركعتين فزيدت في الحضر وأقرت في السفر إلا المغرب فإنها وتر النهار والجمعة لمكانتها من الخطبة والصبح لطول قراءتها".

الدر المختار مع رد المحتار: (131/2، ط: دار الفکر)
(ويأتي) المسافر (بالسنن) إن كان (في حال أمن وقرار وإلا) بأن كان في خوف وفرار (لا) يأتي بها هو المختار لأنه ترك لعذر تجنيس، قيل إلا سنة الفجر
(قوله هو المختار) وقيل الأفضل الترك ترخيصا، وقيل الفعل تقربا. وقال الهندواني: الفعل حال النزول والترك حال السير، وقيل يصلي سنة الفجر خاصة، وقيل سنة المغرب أيضا بحر قال في شرح المنية والأعدل ما قاله الهندواني. اه.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 942 Jul 20, 2022
madina me / mein aath / 8 / eight din qayam ki sorat me / mein namaz ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Hajj (Pilgrimage) & Umrah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.