عنوان: قربانی کا جانور ذبح کرنے کے بعد گوشت میں عیب نظر آیا(9783-No)

سوال: ہم نے عیدالاضحی پر گائے خریدی، ذبح کرنے کے بعد کھال اتار کر دیکھا تو پورا گوشت خراب تھا جو کھانے کے قابل نہیں تھا اور پورا گوشت پھینک دیا توکیا ہماری قربانی درست ہوئی یا دوبارہ کرنی ہوگی؟

جواب: پوچھی گئی صورت میں اگر قربانی کے شرکاء صاحب نصاب تھے اور وہ واجب قربانی ادا کررہے تھے تو ان کی قربانی صحیح نہیں ہوئی، لہذا عید کے ایام گزرنے پر ان کے ذمے لازم ہے کہ قربانی کی رقم صدقہ کردیں، اور اگر قربانی کرنے والے صاحب نصاب نہیں تھے اور وہ نفلی قربانی ادا کررہے تھے تو ان پر کوئی چیز لازم نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (323/6، ط: دار الفكر)
(ويضحي بالجماء والخصي والثولاء) أي المجنونة (إذا لم يمنعها من السوم والرعي) (وإن منعها لا) تجوز التضحية بها (والجرباء السمينة) فلو مهزولة لم يجز، لأن الجرب في اللحم نقص.
(قوله فلو مهزولة إلخ) قال في الخانية: وتجوز بالثولاء والجرباء السمينتين، فلو مهزولتين لا تنقي لا يجوز إذا ذهب مخ عظمها، فإن كانت مهزولة فيها بعض الشحم جاز يروى ذلك عن محمد اه قوله لا تنقي مأخوذ من النقي بكسر النون وإسكان القاف: هو المخ: أي لا مخ لها، وهذا يكون من شدة الهزال فتنبه. قال القهستاني: واعلم أن الكل لا يخلو عن عيب، والمستحب أن يكون سليما عن العيوب الظاهرة، فما جوز ههنا جوز مع الكراهة كما في المضمرات.

الھندیة: (299/5، ط: دار الفکر)
ولو اشترى أضحية وهي صحيحة العين، ثم اعورت عنده وهو موسر أو قطعت أذنها كلها أو أليتها أو ذنبها أو انكسرت رجلها فلم تستطع أن تمشي لا تجزي عنه، وعليه مكانها أخرى بخلاف الفقير، وكذلك لو ماتت عنده أو سرقت

الدر المختار: (325/6، ط: دار الفکر)
(ولو) (اشتراها سليمة ثم تعيبت بعيب مانع) كما مر (فعليه إقامة غيرها مقامها إن) كان (غنيا، وإن) كان (فقيرا أجزأه ذلك)۔۔۔وكذا لو ماتت فعلى الغني غيرها لا الفقير ولو ضلت أو سرقت فشري أخرى فظهرت فعلى الغني إحداهما وعلى الفقير كلاهما شمني.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1068 Aug 22, 2022
qurbani ka janwar zibha / zibah karne k bad gosht me / mein aib / aeb nazar aya

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Qurbani & Aqeeqa

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.