عنوان: فرض نمازوں کے بعد آیۃ الکرسی کب پڑھی جائے؟(9910-No)

سوال: میں نے ایک حدیث سنی ہے جس میں کہا گیا ہے کہ جو شخص ہر نماز کے بعد "آیت الکرسی" پڑھے گا وہ جنت میں جائے گا، میرا سوال یہ ہے کہ کیا ہر نماز کے بعد آیت الکرسی پڑھی جائے یا صرف فرض نماز کے بعد پڑھی جائے؟ اور کیا نماز میں سلام پھیرنے کے فورا بعد آیت الکرسی پڑھنا لازمی ہے یا اپنی دعا مانگ لیں یا کوئی بھی تسبیح پڑھنے کے بعد آیت الکرسی پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: واضح رہے کہ نماز فجر اور عصر کے علاوہ جن فرضوں کے بعد سنت مؤکدہ ہیں، ان میں افضل یہ ہے کہ ان نمازوں کے بعد اس قدر طویل اذکار و وظائف نہ پڑھے جائیں، جن سے سنتوں کی ادائیگی میں تاخیر ہو، لہذا ان نمازوں میں سنتوں کی ادائیگی کے بعد ہی آیۃ الکرسی پڑھنا بہتر ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (فصل في بيان صفة الصلاة، 530/1، ط: دار الفكر)
ويكره تأخير السنة إلا بقدر اللهم أنت السلام إلخ. قال الحلواني : إن أريد بالكراهة التنزيهية ارتفع الخلاف قلت: وفي حفظي: حمله على القليلة ، ويستحب أن يستغفر ثلاثا ويقرأ آية الكرسي والمعوذات ويسبح ويحمد ويكبر ثلاثا وثلاثين ويهلل تمام المائة ويدعو ويختم بسبحان ربك.
(قوله: واختار الكمال): فيه أن الذي اختاره الكمال هو الاول وهو قول البقالي. ورد ما في شرح الشهيد من أن القيام الى السنة متصلا بالفرض مسنون، ثم قال: وعندي أن قول الحلواني لا بأس لا يعارض القولين لأن المشهور في هذه العبارة كون خلافه أولي، فكان معناها  أن الأولي أن لا يقرأ قبل السنة، ولو فعل لا بأس، فأفاد عدم سقوط السنة بذلك، حتى اذا صلى بعد الأوراد تقع سنة لا على وجه السنة، ولذا قالوا: لو تكلم بعد الفرض لا تسقط لكن ثوابها أقل، فلا أقل من كون قراءة الأوراد لا تسقطها اه..

مراقى الفلاح شرح نور الايضاح: (118/1، ط: المكتبة العصرية)
ثم قال الكمال: ولم يثبت عنه صلى الله عليه وسلم الفصل بالأذكار التي يواظب عليها في المساجد في عصرنا من قراءة آية الكرسي والتسبيحات وأخواتها ثلاثا وثلاثين.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1354 Oct 27, 2022
farz namazo k bad ayatul kursi kab parhi jai?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Azkaar & Supplications

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.