عنوان: كمزوری کی وجہ سے عمرہ کے سعی کے تین چکر لگاکر احرام کھول دینا(10083-No)

سوال: ایک شخص جو ابھی اس وقت مکہ مکرمہ میں موجود ہے نے عمرہ میں سعی کے تین چکر لگائے اور کمزوری کی وجہ سے چار چکر نہیں لگا سکے اور ہوٹل ‏آکر احرام بھی کھول دیا تو دم لازم ہوگا یا احرام باندھ کر دوبارہ بقیہ سعی کرنے سے دم ‏ساقط ہو جائے گا؟ نیز کیا سعی کے بقیہ چار چکر اگلے دن لگانے سے دم ساقط ہو جائے گا؟

جواب: پوچھی گئی صورت میں اگر اس شخص نے سعی کے چار چکر لگانے سے پہلے ہوٹل جاکر سلے ہوئے کپڑے پہن لئے تو اگر وہ مکمل ایک دن یا ایک رات یا اس سے زیادہ ‏پہنے رہا تو اس پر ایک دم واجب ہوگا اور اگر ایک دن یا ایک رات سے گزرنے سے پہلے دوبارہ اتار دیئے اور پھر احرام کی چادر پہن لی تو صدقہ لازم ہوگا۔ اور صدقہ کی مقدار آدھا صاع (ایک کلو 644گرام گندم یا اس کی قیمت) ہے، نیز اگر اس نے بال کٹواکر یا سر منڈواکر احرام کھولا ہے تو اس صورت میں بھی اس پر ایک دم واجب ‏ہوگا، کیونکہ وہ وقت سے پہلے حلال ہوا ہے۔ تاہم دونوں صورتوں میں سعی کے بقیہ چار چکر کسی وقت لگالے، البتہ بقیہ چار چکر اگلے دن یا کسی اور دن/وقت لگانے سے دم ساقط نہیں ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

المبسوط للسرخسي: (51/4، ط: دار المعرفة)‏
‏ وَكَذَلِكَ لَوْ تَرَكَ مِنْهُ أَرْبَعَةَ أَشْوَاطٍ فَهُوَ كَتَرْكِ الْكُلِّ فِي أَنَّهُ يَجِبُ عَلَيْهِ الدَّمُ بِهِ؛ ‏لِأَنَّ الْأَكْثَرَ يَقُومُ مَقَامَ الْكَمَالِ‎.‎

مناسك ملا علي القاري: (ص: 175)
الثالث: تقديم الإحرام عليه وأي إحرام حج أو عمرة فلو سعى قبله ولوبعد ‏طواف لم يجز‎…‎‏ وإن كان سعي العمرة، فلا يشترط فيه وجوده )أي وجود ‏بقاءه؛ لأنه ليس بشرط، بل ركن فيها حال ابتدائه، كما سيأتي، ويتفرع عليه أنه ‏لوطاف ثم حلق ، ثم سعي صح سعيه، وعليه دم لتحلل قبل وقته،وسبقه علي ‏أداء واجبه ‎… وقوله لاينبغي بمعنى لايصح له، كمايدل عليه ‏أخر كلامه، ومما يشعر بأنه شرط ، أو بمعني يجب أن لايحل بحلق أو تقصير ‏حتي يسعىى بينهما فإنه لو خالفه يجب عليه دم ، ولايسقط عنه السعي ‏اتفاقا، فهوالذي ينبغي أن لايقال غيره،والله أعلم‎.‎‏ ‏

غنية الناسك في بغية المناسك: (ص: 134)‏
الخامس : كونه فى حالة الاحرام فى سعي للعمرة، كذا في "اللباب"،قال شارحه ‏‏: لكن فيه أنه إن سعي بعد التحلل هل يجب عليه دم واحد لجنايات الحلق، أو ‏دم اخرايضا لإيقاع السعي في غير حالة الاحرام اه‎-‎‏ قلت: الظاهر أن أصل ‏الواجب هو الترتيب بين السعي والحلق في العمرة، فيلزمه دم لترك الترتيب، ‏ولايلزمه دم أخر لإيقاع السعي في غير حالة الإحرام كالترتيب بين الرمي والحلق ‏به في الحج، فإنه لوحلق قبل الرمي يجب دم لترك الترتيب، ولايلزمه دم أخر ‏لإيقاع الرمي في غير حالةُ الإحرام‎.‎

مناسك ملاعلي القاري‎:‎‏ (ص: 143)‏
‏(الرابع طواف العمرة وهوركن فيها) أي فرض في أدائها ، ( وفيه اضطباع ورمل ‏‏) وهما سنتان فيه، (وبعده سعي ) أي واجب، (وأول وقته) أي وقت طوافه ( ‏بعد الإحرام بها، ولاأخر له) أي في حق أدائها‎.‎

غنية الناسك: (ص: 251)‏
فإذا لبس مخيطا يوما كاملا أو ليلة كاملة فدم‎…‎وفي أقل من يوم وليلة ‏صدقة‎…‎‏ وفي أقل من ساعة قبضة من بر‎…‎والزيادة على اليوم كاليوم فلو ‏لبس يوما أو أياما فعليه دم واحد‎.‎

غنية الناسك: (ص: 133)‏
الرابع: إكمال مازاد عليه على أكثر أشواطه، فإن تركه صح سعيه وعليه لكل ‏شوط صدقة‎.‎

معلم الحجاج: (ص: 302، 181، 183، 260، ط: اداره اسلاميات)‏

والله تعالىٰ أعلم بالصواب ‏
دارالإفتاء الإخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1788 Dec 23, 2022
kamzori ki waja se / say umrah ki sai k teen chakar laga kar ehram khol dena

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Hajj (Pilgrimage) & Umrah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.