عنوان: زمین دار کا اپنا عشر کسان کو دینے کا حکم(10087-No)

سوال: کیا مالک زمین اپنی زمینی پیداوار کا عشر ایسے وقت میں جبکہ مالک اور کسان کے درمیان باہمی تقسیم نہیں ہوئی ہو، کسان کو ہو دے سکتا؟

جواب: واضح رہے کہ مزارعت میں زمین دار اور کسان میں سے ہر ایک کے ذمہ اپنے حصے کی پیداوار کا عشر نکالنا لازم ہے، لہذا سوال میں ذکر کردہ صورت میں پہلے حاصل شدہ پیداوار کی طے شدہ فیصد کے اعتبار سے تقسیم کی جائے گی، اس کے بعد ہر شخص کے ذمہ اپنے پیداواری حصے کا عشر نکالنا لازم ہوگا، چنانچہ اگر کسان مستحق زکوۃ ہو تو اسے زمین دار اپنا عشر دے سکتا ہے، بشرطیکہ اس کے عوض اس سے کوئی زائد کام یا منفعت حاصل نہ کی جائے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (باب العشر، 327/3، ط: مكتبة رشيدية)
والحاصل أن العشر عند الإمام على رب الأرض مطلقا وعندهما كذلك لو البذر منه ولو من العامل فعليهما وبه ظهر أن ما ذكره الشارح هو قولهما اقتصر عليه لما علمت من أن الفتوى على قولهما بصحة المزارعة فافهم، لكن ما ذكر من التفصيل يخالفه ما في البحر والمجتبى والمعراج والسراج والحقائق الظهيرية وغيرها من أن العشر على رب الأرض عنده عليهما عندهما من غير ذكر التفصيل وهو الظاهر لما في البدائع من أن المزارعة جائزة عندهما والعشر يجب في الخارج والخارج بينهما فيجب العشر عليهما اه.

بدائع الصنائع: (باب العشر، 47/2، ط: دار الكتاب الاسلامي)
وكما لا يجوز صرف الزكاة إلى الغني لا يجوز صرف جميع الصدقات المفروضة والواجبة إليه كالعشور والكفارات والنذور وصدقة الفطر لعموم قوله تعالى {إنما الصدقات للفقراء} [التوبة: ٦٠] وقول النبي - صلى الله عليه وسلم - «لا تحل الصدقة لغني» ولأن الصدقة مال تمكن فيه الخبث لكونه غسالة الناس لحصول الطهارة لهم به من الذنوب، ولا يجوز الانتفاع بالخبيث إلا عند الحاجة والحاجة للفقير لا للغني.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 529 Dec 24, 2022
zameendar / zameen dar ka apna ushor / oshor kisan ko dene ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Zakat-o-Sadqat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.