عنوان: مسجد میں نماز جنازہ ادا کرنے کا حکم(10158-No)

سوال: ہمارے ملک برطانیہ میں بہت ساری جگہوں پر جنازہ کی نماز مسجد کے اندر ادا کی جا رہی ہے اور اس کے لئے ان کے پاس بظاہر کوئی شرعی عذر یا مجبوری نہیں ہے۔
اس سلسلے میں ایک سوال ہے کہ جب نماز جنازہ کا مقصد مرحوم کی مغفرت کے لئے سفارش کرنا ہے تو کیا بلا کسی مجبوری کے مسجد کے اندر نماز جنازہ پڑھ کر کراہیت والے کام کا ارتکاب کرنا مناسب ہے؟ ایک طرف تو ہم اللہ تعالی سے سفارش کر رہے ہیں کہ آپ میت کی مغفرت کیجئے لیکن سفارش کرتے ہوئے ایسے کام کر رہے ہیں جو اللہ تعالی کو نا پسند ہو۔

جواب: بغیر کسی معقول عذر کے مسجد کی حدود میں میت رکھ کر نماز جنازہ پڑھنا مکروہ ہے، البتہ اگر کوئی معقول عذر ہو، مثلا: تیز بارش وغیرہ ہو یا باہر کسی ایسی جگہ کا انتظام مشکل ہو تو ایسی صورت میں مسجد میں نماز جنازہ پڑھی جاسکتی ہے، اس میں کوئی کراہت نہیں ہے، لیکن اگر واقعةََ کوئی عذر نہ ہو تب بھی کراہت کے ساتھ نماز ادا ہو جائے گی، نیز نماز جنازہ بالکل نہ پڑھنے کی بجائے اگر مسجد میں پڑھی گئی، تو اس کی کراہت تنزيہی تو اپنی جگہ رہے گی، لیکن فرض کفایہ بہرحال ادا ہوجائے گا، لیکن اگر نماز جنازہ بالکل بھی نہ پڑھی گئی تو فرض کفایہ چھوڑنے کی وجہ سے اہل محلہ گناہ گار ہونگے۔
نوٹ: یہ حکم فقہ حنفی کے مطابق ہے، اگر سائل کا تعلق کسی دوسری فقہ سے ہے تو متعلقہ مسلک کے علماء کرام سے رجوع فرمالیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن ابی داؤد: (101/5، ط: دار الرسالة العالمیة)
عن أبي هريرة رضی اللہ عنه قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من صلى على جنازة في المسجد فلا شيء له.

المحیط البرھانی: (307/5، ط: دار الکتب العلمیة)
الصلاة على الجنازة في المسجد الذي تقام فيه الجماعة مكروهة، و الأصل فيه ما روى أبو هريرة رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال: «من صلى على جنازة في المسجد فلا شيء له» وفي رواية: «لا أجر»، وقد صح أن رسول الله صلى الله عليه وسلم أوصى أن يصلى عليه في بيت عائشة رضي الله عنها مع قرب المسجد، ولو لم تكن الصلاة على الجنازة في المسجد مكروهة ما أوصى بالصلاة في بيت عائشة رضي الله عنها؛ و لأن مساجد الجماعة أعدت لأداء المكتوبات، فلا يقام غيرها فيها، وجرى التوارث في الأمصار بإيجاد مكان على حدة لأداء صلاة الجنازة، وإنه دليل على كراهية أداء صلاة الجنازة في مسجد الجماعات، ولأن تنزيه المساجد عن التلوث واجب، وفي إدخال الميت في المسجد احتمال تلويث المسجد بأن يسيل من الميت شيء.

رد المحتار: (226/2، ط: دار الفکر)
إنما تكره في المسجد بلا عذر، فإن كان فلا، ومن الأعذار المطر كما في الخانية والاعتكاف كما في المبسوط، كذا في الحلية وغيرها. والظاهر أن المراد اعتكاف الولي ونحوه ممن له حق التقدم، ولغيره الصلاة معه تبعا له وإلا لزم أن لا يصليها غيره وهو بعيد لأن إثم الإدخال والصلاة ارتفع بالعذر تأمل، و انظر هل يقال: إن من العذر ما جرت به العادة في بلادنا من الصلاة عليها في المسجد لتعذر غيره أو تعسره بسبب اندراس المواضع التي كان يصلي عليها فيها، فمن حضرها في المسجد إن لم يصل عليها مع الناس لا يمكنه الصلاة عليها في غيره، ولزم أن لا يصلي في عمره على جنازة، نعم قد توضع في بعض المواضع خارج المسجد في الشارع فيصلى عليها، ويلزم منه فسادها من كثير من المصلين لعموم النجاسة وعدم خلعهم نعالهم المتنجسة مع أنا قدمنا كراهتها في الشارع. وإذا ضاق الأمر اتسع، فينبغي الإفتاء بالقول بكراهة التنزيه الذي هو خلاف الأولى كما اختاره المحقق ابن الهمام، وإذا كان ما ذكرناه عذرا فلا كراهة أصلا، والله تعالى أعلم.

واللہ تعالیٰ أعلم بالصواب
دار الافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 759 Jan 12, 2023
masjid me / mein namaz e janaza ada karne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Funeral & Jinaza

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.