عنوان: پریشانیاں دور کرنے کے لیے جانور ذبح کرنے کا حکم(10231-No)

سوال: کیا بلاؤں یا پریشانیوں کو دور کرنے کے لیے جانور ذبح کرنا سنت سے ثابت ہے؟

جواب: واضح رہے کہ نفلی صدقات سے آفات اور مصائب دور ہوتے ہیں، پریشانیوں سے نجات حاصل ہوتی ہے اور اللہ تعالیٰ کے غیظ و غضب اور پکڑ سے انسان محفوظ ہو جاتا ہے، لہذا اگر کوئی شخص صدقے کی نیت سے جانور ذبح کردے اور اس کا کچا یا پکا گوشت غرباء ومساکین میں تقسیم کردے تو اس عمل سے ان شاءاللہ اس شخص کی پریشانیاں دور ہوجائیں گی، البتہ اس مقصد کے لیے صرف جانور ہی کا صدقہ دینا ضروری نہیں ہے، بلکہ رقم وغیرہ کے زریعے سے بھی صدقہ کیا جاسکتا ہے۔
اور اگر جانور ذبح کرنے والا شخص کسی مریض کی بیماری اتارنے کے لیے اس نیت سے جانور ذبح کرتا ہے کہ جان کے بدلے جان کا فدیہ دینے سے بیماری اتر جاتی ہے یا روح نکلنے میں آسانی ہوگی تو ایسا عقیدہ رکھنا غلط ہے، اس سے بچنا ضروری ہے اور یہ عقیدہ رکھتے ہوئے جانور ذبح کرنا بھی جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مرقاة المفاتيح: (باب فضل الصدقة، 1341/4، ط: دار الفكر)
(وعن أنس قال: قال رسول الله - صلى الله عليه وسلم -: " «إن الصدقة لتطفئ غضب الرب وتدفع ميتة السوء» ):
وقال الطيبي نقلا عن المظهر: أراد به ما تعوذ منها رسول الله - صلى الله عليه وسلم - في دعائه " «اللهم إني أعوذ بك من الهدم، وأعوذ بك من التردي ومن الغرق والحرق والهرم، وأعوذ بك من أن يتخبطني الشيطان عند الموت، وأعوذ بك من أن أموت في سبيلك مدبرا، وأعوذ بك من أن أموت لديغا» " ثم قال: ويجوز أن يحمل إطفاء الغضب على المنع من إنزال المكروه في الدنيا، كما ورد: لا يرد القضاء إلا الصدقة، وموت السوء على سوء الخاتمة ووخامة العاقبة من العذاب في الآخرة، كما ورد: الصدقة تطفئ الخطيئة، وقد سبق أنه من باب إطلاق السبب على المسبب، وقد تقرر أن نفي المكروه لإثبات ضده أبلغ من العكس، فكأنه نفى الغضب وأراد الرضا ونفى الميتة السوء وأراد الحياة الطيبة في الدنيا والجزاء الحسن في العقبى، وعليه قوله - تعالى - {فلنحيينه حياة طيبة ولنجزينهم أجرهم بأحسن ما كانوا يعملون} [النحل: ٩٧] (رواه الترمذي) .

رد المحتار: (كتاب الذبائح، 309/6، ط: دار الفكر)
(قوله والفارق) أي بين ما أهل به لغير الله بسبب تعظيم المخلوق وبين غيره، وعلى هذا فالذبح عند وضع الجدار أو عروض مرض أو شفاء منه لا شك في حله لأن القصد منه التصدق حموي، ومثله النذر بقربان معلقا بسلامته من بحر مثلا فيلزمه التصدق به على الفقراء فقط كما في فتاوى الشلبي.

امداد الفتاوی: (570/3، ط: مکتبة دارالعلوم کراتشي)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 610 Feb 08, 2023
pareshania door karne k liye janwar zibha karne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Beliefs

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.