عنوان: شیعوں کو سلام کرنا(1036-No)

سوال: شیعہ کے سلام کا جواب دینا کیسا ہے؟ اسی طرح ان سے ملنا یا ان کیلئے ھدایت کی دعا کرنا یا دعوت میں آنا جانا صرف اس نیت سے کہ اسلام کی طرف راغب ھوجائیں، کیسا ہے؟

جواب: اگر کوئی شیعہ قرآنِ مجید میں تحریف، حضرت علی رضی اللہ عنہ کے خدا ہونے، یا جبرئیلِ امین سے وحی پہنچانے میں غلطی کا عقیدہ رکھتاہو، یا حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ کی صحابیت کا انکار کرتاہو یا حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا پر تہمت لگاتاہو، یا بارہ اماموں کی امامت من جانب اللہ مان کر ان کو معصوم مانتاہو تو ایسا شیعہ اسلام کے بنیادی عقائد کی مخالفت کی وجہ سے دائرہ اسلام سے خارج ہوگا، اس لیے ایسے شیعوں سے سلام کرنے میں پہل نہیں کرنی چاہیے،
اگر وہ سلام میں پہل کردیں تو جواب میں صرف "وَعَلَیْکُمْ " یا "هَدَاکَ اللهُ " یا  "وَالسَّلَامُ عَلیٰ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدیٰ"  کہنا چاہیے۔
اور اگر کسی شیعہ کا عقیدہ کفر تک نہ پہنچتا ہو تو وہ دائرہ اسلام سے خارج تو نہیں ہوگا، البتہ گم راہ اور اہلِ سنت والجماعت سے خارج ہوگا۔ ایسے شیعوں کو سلام کرسکتے ہیں۔
واضح رہے کسی غیر مسلم سے محض انسانیت کے ناطے یا اس کو دینِ اسلام کی طرف راغب کرنے کے لیے خوش اخلاقی سے پیش آنا، بات چیت کرنا یا اس کے لیے کھانے کا انتظام کرنا مسلمان کے لیے درست ہے، بلکہ اس پر ثواب کی امید ہے، البتہ غیر مسلموں سے دوستانہ، قلبی تعلق اور محبت رکھنا جائز نہیں ہے، قرآن کریم میں اس سے سختی کے ساتھ منع کیاگیا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (النساء، الایة: 144)
یٰۤاَیُّہَا الَّذِیۡنَ اٰمَنُوۡا لَا تَتَّخِذُوا الۡکٰفِرِیۡنَ اَوۡلِیَآءَ مِنۡ دُوۡنِ الۡمُؤۡمِنِیۡنَؕ اَتُرِیۡدُوۡنَ اَنۡ تَجۡعَلُوۡا لِلّٰہِ عَلَیۡکُمۡ سُلۡطٰنًا مُّبِیۡنًاo

رد المحتار: (237/4، ط: دار الفکر)
نعم لا شک في تکفیر من قذف السیدۃ عائشۃ رضی اللہ عنہا، أو أنکر صحبۃ الصدیق أو اعتقد الألوہیۃ في علي، أو أن جبرئیل غلط في الوحي، أو نحو ذلک من الکفر الصریح المخالف للقرآن۔

الھندیۃ: (264/2، ط: دار الفکر)
الرافضي إذا كان يسب الشيخين ويلعنهما والعياذ بالله، فهو كافر، وإن كان يفضل عليا كرم الله تعالى وجهه على أبي بكر - رضي الله تعالى عنه - لا يكون كافرا إلا أنه مبتدع والمعتزلي مبتدع إلا إذا قال باستحالة الرؤية، فحينئذ هو كافر كذا في الخلاصة.
ولو قذف عائشة - رضي الله تعالى عنها - بالزنا كفر بالله، ولو قذف سائر نسوة النبي - صلى الله عليه وسلم - لا يكفر ويستحق اللعنة، ولو قال عمر وعثمان وعلي - رضي الله عنهم - لم يكونوا أصحابا لا يكفر ويستحق اللعنة كذا في خزانة الفقه۔۔۔۔۔۔۔ويجب إكفار الروافض في قولهم برجعة الأموات إلى الدنيا، وبتناسخ الأرواح وبانتقال روح الإله إلى الأئمة وبقولهم في خروج إمام باطن وبتعطيلهم الأمر والنهي إلى أن يخرج الإمام الباطن وبقولهم إن جبريل - عليه السلام - غلط في الوحي إلى محمد - صلى الله عليه وسلم - دون علي بن أبي طالب - رضي الله عنه -، وهؤلاء القوم خارجون عن ملة الإسلام وأحكامهم أحكام المرتدين كذا في الظهيرية.

و فیھا ایضاً: (325/5، ط: دار الفکر)
وأما التسليم على أهل الذمة فقد اختلفوا فيه قال بعضهم: لا بأس بأن يسلم عليهم، وقال بعضهم: لا يسلم عليهم، وهذا إذا لم يكن للمسلم حاجة إلى الذمي، وإذا كان له حاجة فلا بأس بالتسليم عليه، ولا بأس برد السلام على أهل الذمة، ولكن لا يزاد على قوله وعليكم، قال الفقيه أبو الليث - رحمه الله تعالى -: إن مررت بقوم وفيهم كفار فأنت بالخيار إن شئت قلت: السلام عليكم وتريد به المسلمين، وإن شئت قلت: السلام على من اتبع الهدى، كذا في الذخيرة.

و فیھا ایضاً: (347/5، ط: دار الفکر)
ولا بأس بضيافة الذمي وإن لم يكن بينهما إلا معرفة كذا في الملتقط. وفي التفاريق لا بأس بأن يضيف كافرا لقرابة أو لحاجة كذا في التمرتاشي.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1730 Mar 10, 2019
Shia ko salam karna, Saying Salam to Shia

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Characters & Morals

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.