عنوان: مستعمل پانی سے نجاست زائل کرنا(1054-No)

سوال: طاہر پانی مطہر ہونے سے کب بنتا ہے اور کیا اس سے جسم یا کپڑے کی نجاست زائل کی جا سکتی ہے؟

جواب: واضح رہے کہ پاک پانی فی نفسہ طاہر (پاک) ہوتا ہے، اور مُطہر (پاک کرنے والا) بھی، البتہ جب پانی وضو یا غسل جنابت میں استعمال ہوجائے تو وہ پانی طاہر تو رہتا ہے،لیکن مطہر نہیں رہتا ہے۔
اس سلسلے میں یہ سمجھنا چاہیے کہ وضو یا غسل جنابت میں استعمال ہونے والا پانی جو کہ "ماء مستعمل" کہلاتا ہے، اس سے جسم یا کپڑے وغیرہ کی ظاہری نجاست کو پاک کرنا جائز ہے، البتہ اس کے ذریعہ نجاست حکمی یعنی وضو یا غسل سے پاکی حاصل کرنا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (الفرقان، الایة: 48)
وَ اَنۡزَلۡنَا مِنَ السَّمَآءِ مَآءً طَہُوۡرًاo

الھندیۃ: (22/1، ط: دار الفکر)
اتفق أصحابنا - رحمهم الله - أن الماء المستعمل ليس بطهور حتى لا يجوز التوضؤ به واختلفوا في طهارته قال محمد - رحمه الله -: هو طاهر وهو رواية عن أبي حنيفة - رحمه الله - وعليه الفتوى. كذا في المحيط.
الماء الذي أزيل به حدث أو استعمل على وجه القربة فالصحيح أنه كما زايل العضو صار مستعملا. هكذا في الهداية سواء كان الحدث أكبر أو أصغر. هكذا في العيني شرح الكنز

و فیھا ایضاً: (25/1، ط: دار الفکر)
الماء المستعمل طاهر عند محمد وهو المختار وعندهما وإن كان نجسا لكن سقط اعتبار نجاسته ههنا لمكان الضرورة. هكذا في البدائع.


اللباب في شرح الكتاب: (كتاب الطهارة، ص: 23،ط: المكتبة العلمية، بيروت)
"(و الماء المستعمل لايجوز استعماله في طهارة الأحداث) قيد بالأحداث للإشارة إلى جواز استعماله في طهارة الأنجاس، كما هو الصحيح."

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1519 Mar 20, 2019
Tahir aur or Muth'her Mut'her pani ki tafseel , Details around Tahir and Muth'her water

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.