عنوان: اذان و اقامت کے درمیان دعاءِ عافیت پر چار انعامات کی روایت کی تحقیق(10935-No)

سوال: مفتی صاحب! اس روایت کی تحقیق فرمادیں:
جو شخص اذان اور اقامت کے درمیان الّلھُم اِنِّی اسئلُکَ العَفو والعَافِیۃ تین دفعہ پڑھتا ہے، اس کو چار انعامات ملیں گے: (۱) اللہ تعالی اس کو تنہائی کے گناہ سے بچائے گا (۲)اس کو خطرناک بیماری لگنے نہیں دے گا (۳) اس کو ظالم سے دور رکھے گا (۴) اس کو روزی آسان عطا فرمائے گا۔

جواب: واضح رہے کہ اذان اور اقامت کے درمیان عافیت کی دعا مانگنا احادیث مبارکہ سے ثابت ہے، لیکن سوال میں جن چار انعامات کا ذکر ہے، وہ باوجود کوشش اور تلاش کے حدیث کی کسی مستند و معتبر کتاب میں حدیث کی کسی بھی قسم (صحیح، حسن، ضعیف وغیرہ) کسی بھی شکل میں نہیں ملی، لہذا اذان و اقامت کے درمیان "اَللّٰهُمَّ إِنِّی اَسْئَلُكَ الْعَفْوَ وَالْعَافِیَةَ فِي الدُّنْیَا وَالْاٰخِرَةِ" پڑھنا جائز ہے، لیکن اس کے ساتھ سوال میں ذکر کردہ چار انعامات بیان کرنا اور اس کی نسبت جناب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف کرنا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الترمذي: (رقم الحديث: 3594، 576/5، ط: دار الغرب الإسلامي)
"عن ‌أنس بن مالك قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «الدعاء لا يرد بين الأذان والإقامة». قال: فماذا نقول يا رسول الله؟ قال: سلوا الله العافية في الدنيا والآخرة.

سنن ابی داؤد: (رقم الحديث: 521، 392/1، ط: دار الرسالة العالمية)
حدثنا محمد بن كثير، أخبرنا سفيان، عن زيد العمي، عن أبي إياس، عن أنس بن مالك، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «لا يرد الدعاء بين الأذان والإقامة».

مرعاة المفاتیح شرح مشکاة المصابیح: (رقم الحديث: 676، 377/2، ط: إدارة البحوث العلمية والدعوة والإفتاء)
قوله: (لا يرد الدعاء بين الأذان والإقامة) بل يقبل ويستجاب، يعني فادعوا كما في رواية ابن حبان، وفيه دليل على قبول الدعاء في هذا الوقت، إذ عدم الرد يراد به القبول، ولفظ الدعاء بإطلاقه شامل لكل دعاء، ولا بد من تقييده بما في الأحاديث الأخرى الصحيحة من أنه ما لم يكن دعاء بإثم أو قطيعة رحم، فالدعاء في هذا الوقت مستجاب لكن بعد جمع شروط الدعاء وأركانه وآدابه، فإن تخلف شيء منها فلا يلوم إلا نفسه. وقد ورد تعيين أدعية تقال حال الأذان وبعده، وهو ما بين الأذان والإقامة، منها ما تقدم، ومنها ما سيأتي. وقد عين - صلى الله عليه وسلم - ما يدعى به أيضا لما قال: الدعاء بين الأذان والإقامة لا يرد، قالوا: فما نقول يا رسول الله؟ قال: سلوا الله العفو والعافية في الدنيا والآخرة."

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 824 Aug 24, 2023
azan wa iqamat k darmian / damiyan dua e aafyat / aafiyat per char /4 inamat ki riwayat ki tehqiq

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Interpretation and research of Ahadees

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.