عنوان: مصالحہ جات میں جائفل اور جاؤتری استعمال کرنے کا حکم(10997-No)

سوال: کیا جائفل اور جاؤتری کا کھانے کے مصالحوں میں استعمال جائز ہے؟

جواب: واضح رہے کہ جائفل کے مُفتر (یعنی عقل میں فتور لانے اور نشہ آور) ہونے کی وجہ سے فقہاء کرام نے اس کے نشہ آور یا مضر مقدار میں استعمال کو حرام قرار دیا ہے، لیکن اس قدر کم مقدار میں اس کے استعمال کی گنجائش ہے کہ جس سے نشہ اور ضرر نہ ہو، لہذا کھانے پینے کی چیزوں میں کم مقدار میں مذکورہ بالا تفصیل کے مطابق جائفل اور جاؤتری کا استعمال جائز ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن أبي داود: (رقم الحدیث: 3686، ط: دار الرسالة العالمیة)
حدثنا سعيد بن منصور، حدثنا أبو شهاب عبد ربه بن نافع، عن الحسن بن عمرو الفقيمي، عن الحكم بن عتيبة، عن شهر بن حوشب عن أم سلمة، قالت: نهى رسول الله - صلى الله عليه وسلم - عن كل مسكر ومفتر.

الدر المختار مع رد المحتار: (458/6، ط: دار الفكر)
وكذا تحرم جوزة الطيب لكن دون حرمة الحشيشة قاله المصنف.
قوله: (وكذا جوزة الطيب): وكذا العنبر والزعفران كما في الزواجر لابن حجر المكي، وقال: فهذه كلها مسكرة، ومرادهم بالإسكار هنا تغطية العقل لا مع الشدة المطربة لأنها من خصوصيات المسكر المائع، فلا ينافي أنها تسمى مخدرة، فما جاء في الوعيد على الخمر يأتي فيها لاشتراكهما في إزالة العقل المقصود للشارع بقاؤه اه.
أقول: ومثله زهر القطن فإنه قوي التفريح يبلغ الإسكار كما في التذكرة، فهذا كله ونظائره يحرم استعمال القدر المسكر منه دون القليل كما قدمناه فافهم،

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 613 Sep 05, 2023
misalah jat me jaiphal or jaitri istemal karne ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Halaal & Haram In Eatables

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.