عنوان: طلاق کے مسائل کو پڑھتے ہوئے طلاق کے الفاظ کا بے خیالی میں بلا قصد و ارادہ زبان سے نکلنے پر طلاق کا حکم (11056-No)

سوال: ایک شخص نے کسی تحریر میں یہ مسئلہ پڑھا کہ اگر غیر شادی شدہ مرد یوں کہہ دے کہ اگر جس عورت سے میں شادی کروں، اسے تین طلاق تو اس پر طلاق واقع ہوجاتی ہے، پھر وہ ان مسائل پر غور کرنے لگا کہ کن الفاظ سے طلاق ہوتی ہے اور کن سے نہیں؟ اور اس دوران اچانک اس کی زبان سے بلا قصد وارادہ یہ نکلا کہ جس عورت سے میں شادی کروں، اسے طلاق، اس کی طلاق کی نیت نہیں تھی، صرف مسئلہ یاد کرتے یہ الفاظ زبان سے نکلے ہیں، مذکورہ شخص کی منگنی ہوچکی ہے، لیکن شادی نہیں ہوئی ہے، اس کے لیے کیا حکم ہے؟

جواب: سوال میں بیان کردہ تفصیل کے مطابق مذکورہ الفاظ چونکہ طلاق کے مسائل کو یاد کرتے ہوئے اس کی زبان سے طلاق کے قصد و ارادہ کے بغیر نکلے ہیں، لہذا ان الفاظ کے کہنے سے کوئی طلاق واقع نہیں ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (كتاب الطلاق، باب ألفاظ الطلاق، 278/3، ط: دار الكتاب الإسلامي)
"والحاصل أن قولهم الصريح لا يحتاج إلى النية إنما هو في القضاء أما في الديانة فمحتاج إليها لكن وقوعه في القضاء بلا نية إنما هو بشرط أن يقصدها بالخطاب بدليل ما قالوا ‌لو ‌كرر ‌مسائل ‌الطلاق بحضرة زوجته ويقول أنت طالق ولا ينوي لا تطلق، وفي متعلم يكتب ناقلا من كتاب رجل قال ثم يقف ويكتب: امرأتي طالق وكلما كتب قرن الكتابة باللفظ بقصد الحكاية لا يقع عليه وما في القنية: امرأة كتبت أنت طالق ثم قالت لزوجها: اقرأ علي فقرأ لا تطلق اه".

الفتاوى الهندية: (كتاب الطلاق، الباب الأول، فصل فیمن یقع طلاقه، 353/1، ط: دار الفكر)
"حكى ‌يمين ‌رجل ‌فلما ‌بلغ إلى ذكر الطلاق خطر بباله امرأته إن نوى عند ذكر الطلاق عدم الحكاية واستئناف الطلاق وكان موصولا بحيث يصلح للإيقاع على امرأته يقع لأنه أوقع وإن لم ينو شيئا لا يقع لأنه محمول على الحكاية كذا في الفتاوى الكبرى".

رد المحتار: (كتاب الطلاق، باب صريح الطلاق، 250/3، ط: دار الفكر)
"لو ‌كرر ‌مسائل ‌الطلاق بحضرتها، أو كتب ناقلا من كتاب امرأتي طالق مع التلفظ، أو حكى يمين غيره فإنه لا يقع أصلا ما لم يقصد زوجته، وعما لو لقنته لفظ الطلاق فتلفظ به غير عالم بمعناه فلا يقع أصلا على ما أفتى به مشايخ أوزجند صيانة عن التلبيس وغيرهم من الوقوع قضاء فقط".

والله تعالى أعلم بالصواب
دار الإفتاء الإخلاص،كراچى

Print Full Screen Views: 294 Sep 18, 2023
talaq k masail ko parhte huwe talaq k alfaz k be khayali me bila qasd wa irada zaban se nikalne per talaq ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Divorce

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.