عنوان: عمرہ کرنے کی نیت سے جمع کی گئی رقم پر زکوۃ کا حکم(15711-No)

سوال: مفتی صاحب! میں نے عمرہ کرنے کی نیت سے پیسے جمع کیے ہیں، کیا ان پیسوں پر زکوۃ ہے؟

جواب: واضح رہے کہ عمرہ کرنے کی نیت سے جمع کی گئی رقم اگر بذات خود یا دیگر اموالِ زکوۃ کے ساتھ ملا کر نصاب کے برابر یا اس سے زیادہ ہو اور زکوۃ کا سال پورا ہونے سے پہلے وہ رقم خرچ نہ ہوئی ہو تو سال گزرنے پر اس رقم کی زکوۃ ادا کرنا لازم ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رد المحتار: (262/2، ط: دار الفكر)

والتقييد بالحوائج الأصلية احترازا عن أثمانها، فإذا كان معه دراهم أمسكها بنية صرفها إلى حاجته الأصلية لا تجب الزكاة فيها إذا حال الحول، وهي عنده، لكن اعترضه في البحر بقوله: ويخالفه ما في المعراج في فصل زكاة العروض أن الزكاة تجب في النقد كيفما أمسكه للنماء أو للنفقة، وكذا في البدائع في بحث النماء التقديري. اه.
قلت: وأقره في النهر والشرنبلالية وشرح المقدسي، وسيصرح به الشارح أيضا، ونحوه قوله في السراج سواء أمسكه للتجارة أو غيرها، وكذا قوله في التتارخانية نوى التجارة أولا، لكن حيث كان ما قاله ابن ملك موافقا لظاهر عبارات المتون كما علمت، وقال ح إنه الحق فالأولى التوفيق بحمل ما في البدائع وغيرها، على ما إذا أمسكه لينفق منه كل ما يحتاجه فحال الحول، وقد بقي معه منه نصاب فإنه يزكي ذلك الباقي، وإن كان قصده الإنفاق منه أيضا في المستقبل لعدم استحقاق صرفه إلى حوائجه الأصلية وقت حولان الحول.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 235 Feb 20, 2024
umrah karne ki niyat se jama ki gai raqam par zakat ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Zakat-o-Sadqat

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.