عنوان: جلاٹین سے متعلق وضاحت(1614-No)

سوال: مفتی صاحب ! کچھ دوائیوں میں خنزير کا جلاٹین استعمال ہوتا ہے، ڈاکٹر کے مطابق تمام جلاٹین صرف خنزير سے ہی نہیں، بلکہ دوسرے جانوروں سے بھی نکالے جاتے ہیں، کوئی ایسا فتویٰ ہے، جس میں جلاٹین کے بارے میں معلومات دی ہوں اور کون سی احتیاطی تدابیر اختیار کریں، جس سے اس سے بچاجائے؟
اور یہ بھی بتا دیں کہ اس کو استعمال کرنا حلال ہے یا حرام؟

جواب: جلاٹین" اگر حلال جانور یا نباتات سے حاصل کیا گیا ہو تو حلال ہے اور اگر حرام جانور یا حلال غیرمذبوح جانور سے حاصل کیا گیا ہو تو حرام ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الھندیۃ: (354/5، ط: دار الفکر)

وقال محمد - رحمه الله تعالى - ولا بأس بالتداوي بالعظم إذا كان عظم شاة أو بقرة أو بعير أو فرس أو غيره من الدواب إلا عظم الخنزير والآدمي فإنه يكره التداوي بهما فقد جوز التداوي بعظم ما سوى الخنزير والآدمي من الحيوانات مطلقا من غير فصل بينما إذا كان الحيوان ذكيا أو ميتا وبينما إذا كان العظم رطبا أو يابسا وما ذكر من الجواب يجري على إطلاقه إذا كان الحيوان ذكيا لأن عظمه طاهر رطبا كان أو يابسا يجوز الانتفاع به جميع أنواع الانتفاعات رطبا كان أو يابسا فيجوز التداوي به على كل حال وأما إذا كان الحيوان ميتا فإنما يجوز الانتفاع بعظمه إذا كان يابسا ولا يجوز الانتفاع إذا كان رطبا وأما عظم الكلب فيجوز التداوي به هكذا قال مشايخنا وقال الحسن بن زياد لا يجوز التداوي به كذا في الذخيرة.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1297 May 28, 2019
jelatin / jelaten se / sey mutaliq wazahat, Explanation of gelatin

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Medical Treatment

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.