عنوان: اعتکاف کی قضاء(1640-No)

سوال: حضرت رہنمائی فرمائیں کہ آگر عورت لاعلمی کی باعث دو تین دفعہ اعتکاف والے کمرے سے باہر نکل چکی ہو تو ایسے اعتکاف کا کیا حکم ہے؟

جواب:  عورت کا اعتکاف کی حالت میں طبعی اور شرعی ضرورت کے بغیر اپنے اعتکاف کی جگہ سے باہر نکلنا درست نہیں ہے، لہذا عورت کا لاعلمی میں بغیر ضرورت طبعیہ و شرعیہ کے اپنے اعتکاف کی مختص کی گئی جگہ سے باہر نکلنے کی وجہ سےسنت اعتکاف ختم ہو گیا ہے۔
اب مذکورہ عورت کو ایک دن اور رات کے اعتکاف کی روزہ کے ساتھ قضا کرنا لازم ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الهندية: (211/1، ط: دار الفکر)
"والمرأة تعتكف في مسجد بيتها، إذا اعتكفت في مسجد بيتها فتلك البقعة في حقها كمسجد الجماعة في حق الرجل، لاتخرج منه إلا لحاجة الإنسان، كذا في شرح المبسوط للإمام السرخسي".

و فیھا ایضاً: (212/1، ط: دار الفکر)
(وأما مفسداته) فمنها الخروج من المسجد فلا يخرج المعتكف من معتكفه ليلا ونهارا إلا بعذر، وإن خرج من غير عذر ساعة فسد اعتكافه في قول أبي حنيفة - رحمه الله تعالى - كذا في المحيط. سواء كان الخروج عامدا أو ناسيا هكذا في فتاوى قاضي خان. ولا تخرج المرأة من مسجد بيتها إلى المنزل هكذا في محيط السرخسي، ولو كانت المرأة معتكفة في المسجد فطلقت لها أن ترجع إلى بيتها وتبني على اعتكافها كذا في التبيين.

فتح القدیر: (393/2، ط: دار الفکر)
لو شرع في المسنون أعني العشر الأواخر بنيته ثم أفسده أن يجب قضاؤه تخريجا على قول أبي يوسف في الشروع في نفل الصلاة ناويا أربعا

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 387 Jun 01, 2019
etekaf / etikaf ki qaza, Making up for I'tikaf / etekaf / etikaf

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Aitikaf

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.