عنوان: دانا چگنے کے لیے آنے والے پرندے کو قید کرنا (19232-No)

سوال: السلام علیکم، اگر پالتو پرندوں کی طرف باہر سے کوئی پرندہ دانے پانی کے لئے یا ویسے ہی آتا ہے تو کیا اس پرندہ کو پکڑ کر پالتو پرندوں کےساتھ رکھا یا پالا جا سکتا ہے؟ جزاک اللہ

جواب: سوال میں پوچھی گئی صورت میں اگر مذکورہ پرندہ کسی کی ملکیت میں نہیں ہے، بلکہ آزاد پرندہ ہے تو اس کو قید کرکے باقی پرندوں کے ساتھ رکھنا جائز ہے، لیکن اگر یہ باہر سے آنے والا پرندہ کسی کی ملکیت ہے تو اس صورت میں اس کو قید کرنا غصب کے حکم میں ہونے کی وجہ سے شرعاً ممنوع ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (171/5 ط:دار الكتاب الإسلامي)
مسألة الحمام فقال في الظهيرية رجل له محصنة ‌حمام ‌اختلط بها أهلي لغيره لا ينبغي له أن يأخذه فإن أخذه طلب صاحبه ليرده عليه لأنه في معنى اللقطة۔

وفیه ایضاً : (44/5، ط: دار الكتاب الاسلامی)
إذ لا يجوز لأحد من المسلمين أخذ مال أحد بغير سبب شرعي

رد المحتار: (401/6، ط: دار الفکر)
قوله: يكره إمساك الحمامات إن كان يضر بالناس … وأما للاستئناس فمباح ( وأما للاستئناس فمباح ) قال في المجتبى رامزا لا بأس بحبس الطيور والدجاج في بيته ولكن يعلفها وهو خير من إرسالها في السكك اه وفي القنية رمزا حبس بلبلا في القفص وعلفها لا يجوز اه أقول لكن في فتاوى العلامة قارىء الهداية سئل هل يجوز حبس الطيور المفردة وهل يجوز عتقها وهل في ذلك ثواب وهل يجوز قتل الوطاويط لتلويثها حصر المسجد بخرئها الفاحش فأجاب يجوز حبسها للاستئناس بها وأما إعتاقها فليس فيه ثواب وقتل المؤذي منها ومن الدواب جائز اه قلت ولعل الكراهة في الحبس في القفص لأنه سجن وتعذيب دون غيره كما يؤخذ من مجموع ما ذكرنا وبه يحصل التوفيق فتأمل۔

واللّٰه تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص، کراچی

Print Full Screen Views: 53 Sep 02, 2024

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Characters & Morals

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.