عنوان: دلہن کا بیوٹی پارلر میں جاکر تیار ہونا فضول خرچی ہے یا نہیں؟(202-No)

سوال: شادی کے موقع پر دلہن کا بیوٹی پارلر جاکر تیار ہونا اسراف کے زمرے میں آتا ہے یا نہیں؟

جواب: واضح رہے کہ فضول خرچی ہر اس خرچ کو کہا جائے گا جو ضرورت سے زائد ہو اور یہ بھی واضح رہے دلہن کو اپنے دولھا کے لیے زیب و زینت اختیار کرنا ایک ضرورت اور امر شرعی ہے اور ضرورت عرف، معاشرے، قوم، وطن اور امیر و غریب کے لحاظ سے بدلتی رہتی ہے، لہذا یہ فیصلہ ہر آدمی اپنے عرف اور Society کے لحاظ سے کر سکتا ہےکہ کونسا خرچ فضول خرچی اور کونسا خرچ ضرورت میں داخل ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (الاسراء، الآیۃ: 27)
إن المبذرين كانوا إخوان الشياطين وكان الشيطان لربه كفوراo

تفسیر القرطبی: (248/10، ط: دار الکتب المصریة)
الثالثة- من أنفق ماله في الشهوات زائدة على قدر الحاجات وعرضه بذلك للنفاد فهو مبذر. ومن أنفق ربح ماله في شهواته وحفظ الأصل أو الرقبة فليس بمبذر.

الموسوعۃ الفقھیۃ الکویتیۃ: (176/4، ط: دار السلاسل)
من معاني الإسراف في اللغة: مجاوزة القصد، يقال: أسرف في ماله أي أنفق من غير اعتدال، ووضع المال في غير موضعه. وأسرف في الكلام، وفي القتل: أفرط. وأما السرف الذي نهى الله تعالى عنه فهو ما أنفق في غير طاعة الله، قليلا كان أو كثيرا. أما في الاصطلاح الشرعي، فقد ذكر القليوبي للإسراف المعنى اللغوي نفسه، وهو: مجاوزة الحد.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 717 Dec 27, 2018
dulhan ka beauty parlor men jaa ker tayyar hona fuzool kharchi hai ya nahi/dulhan ka beayty poulor me / mein ja kar tayyar hona fazool kharchi he ya nahi?, Is it considered as wasteful for a bride to go to a beauty parlour to get ready??

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Nikah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.