عنوان: جہاں جمعہ کی ایک اذان ہوتی ہو، وہاں جمعہ پڑھنے کا حکم(2497-No)

سوال: السلام علیکم،مفتی صاحب ! جمعہ کی نماز میں 2 اذان ہوتی ہیں ، لیکن کچھ فرقے صرف 1 اذان دیتے ہیں ، ان کے پیچھے جمعہ پڑھنا کیسا ہے ؟ رہنمائی فرمائیں۔  جزاک اللہ

جواب: واضح رہے کہ جمعہ کی دوسری اذان حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کے زمانے میں شروع ہوئی تھی اور اس پرصحابہ کرام رضی اللہ عنہم میں سے کسی نے کوئی اشکال نہیں کیا، اس طرح اس اذان پر امت کا اجماع ہو گیا۔
جس طرح رسول اللہ ﷺکے احکامات کی تابع داری لازم ہے، اسی طرح احادیثِ مبارکہ میں صحابہ کرام رضی اللہ عنہم، بالخصوص خلفائے راشدین کی اتباع واقتداء کا حکم دیا گیا ہے، لہذا اجماعِ صحابہ کی وجہ سے اس دوسری اذان کااہتمام لازم ہے، فقہاء نے لکھا ہے کہ اذان سنتِ مؤکدہ ہے، جو واجب کے قریب اور دین کے شعائر میں سے ہے، اس لیے اس اذانِ ثانی کو ترک کرنا خلافِ سنت اور اجماعِ صحابہ کے خلاف ہوگا، البتہ اگر مذکورہ جگہ جمعہ پڑھ لیا جائے، تو نماز جمعہ ادا ہو جائے گی-

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (کتاب الصلوۃ، 10/3)
(قوله : سن للفرائض) أي سن الأذان للصلوات الخمس والجمعة سنة مؤكدة قوية قريبة من الواجب حتى أطلق بعضهم عليه الوجوب ولهذا قال محمد لو اجتمع أهل بلد على تركه قاتلناهم عليه وعند أبي يوسف يحبسون ويضربون وهو يدل على تأكده لا على وجوبه ؛ لأن المقاتلة لما يلزم من الاجتماع على تركه من استخفافهم بالدين بخفض أعلامه ؛ لأن الأذان من إعلام الدين كذلك واختار في فتح القدير وجوبه ؛ لأن عدم الترك مرة دليل الوجوب ولا يظهر كونه على الكفاية وإلا لم يأثم أهل بلدة بالاجتماع على تركه إذا قام به غيرهم ولم يضربوا ولم يحبسوا واستشهد على ذلك بما في معراج الدراية عن أبي حنيفة وأبي يوسف صلوا في الحضر الظهر أو العصر بلا أذان ولا إقامة أخطئوا السنة وأثموا. والجواب أن المواظبة المقرونة بعدم الترك مرة لما اقترنت بعدم الإنكار على من لم يفعله كانت دليل السنية لا الوجوب كما صرح به في فتح القدير في باب الاعتكاف۔

ارشاد الفحول للشوکانی: (217/1)
"البحث السابع: حكم إجماع الصحابة:إجماع الصحابة حجة بلا خلاف....وقد ذهب إلى اختصاص حجية الإجماع بإجماع الصحابة داود الظاهري، وهو ظاهر كلام ابن حبان في صحيحه، وهذا هو المشهور عن الإمام أحمد بن حنبل فإنه قال في رواية أبي داود عنه: الإجماع أن يتبع ما جاء عن النبي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وعن أصحابه، وهو في التابعين مخير.وقال أبو حنيفة: إذا أجمعت الصحابة على شيء سلمنا".

و فیہ ایضا:(294/2)
أقول : إن سنة الخلفاء الراشدين أيضاً تكون سنة الشريعة؛ لما في الأصول أن السنة سنة الخلفاء وسنته، وقد صح في الحديث :"عليكم بسنتي وسنة الخلفاء الراشدين المهديين".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 686 Nov 13, 2019
jaha / jahan juma ki aik azan hoti ho, waha juma parhne ka hokom / hokum, Ruling on reciting Jumu'ah where there is one Friday Adhan / azaan

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Eidain Prayers

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.