سوال:
نبی کریم ﷺ کا ارشاد ہے کہ جو شخص بارش کا پانی لیکر اس پر ستر بار سورۃ فاتحہ، ستر بار سورۃ الاخلاص، ستر بار معوذتین پڑھ کر سات دن پیے گا، اللہ اس کے بدن کو ہر بیماری سے دور کردے گا، کیا یہ حدیث درست ہے؟
جواب: واضح رہے کہ بارش کا پانی خود بابرکت ہے، قرآن کریم میں ہے: "ونزلنا من السماء ماء مبارکا".
(سورۃ ق: ٩)
ترجمہ: اور ہم نے آسمان سے بابرکت پانی اتارا (بارش برسائی)۔
اسی طرح سورۃ الفاتحہ، معوذتین اور سورۃ الاخلاص کی الگ الگ فضیلتیں احادیث میں آئی ہیں۔
لیکن سوال میں جس ترکیب سے شفاء کا عمل ذکر کیا گیا ہے، اس ترکیب سے یہ عمل کسی صحیح حدیث سے ثابت نہیں ہے، البتہ اس عمل کا تذکرہ روافض کی کتابوں میں ملتا ہے، جن پر اعتماد نہیں کیا جاسکتا۔
لہذا اس عمل کی نسبت آنحضرت صلی اللّٰہ علیہ وسلم کی طرف کرنا درست نہیں ہے۔
تاہم اگر کوئی اس کو مجرب عمل سمجھ کر کرنا چاہے تو اس کی اجازت ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:
القرآن الکریم: (ق، الآیۃ: 9)
وَ نَزَّلۡنَا مِنَ السَّمَآءِ مَآءً مُّبٰرَکًا فَاَنۡۢبَتۡنَا بِہٖ جَنّٰتٍ وَّ حَبَّ الۡحَصِیۡدِo
صحیح البخاری: (80/2، ط: دار طوق النجاۃ)
عن المغيرة رضي الله عنه، قال: سمعت النبي صلى الله عليه وسلم يقول: «إن كذبا علي ليس ككذب على أحد، من كذب علي متعمدا، فليتبوأ مقعده من النار»
الموسوعۃ الفقھیۃ الکویتیۃ: (123/11، ط: دار السلاسل)
التداوي بالرقى والتمائم:
أجمع الفقهاء على جواز التداوي بالرقى عند اجتماع ثلاثة شروط: أن يكون بكلام الله تعالى أو بأسمائه وصفاته، وباللسان العربي أو بما يعرف معناه من غيره، وأن يعتقد أن الرقية لا تؤثر بذاتها بل بإذن الله تعالى. فعن عوف بن مالك رضي الله عنه قال: كنا نرقي في الجاهلية فقلنا: يا رسول الله كيف ترى في ذلك؟ فقال: اعرضوا علي رقاكم، لا بأس بالرقى ما لم يكن فيه شرك وما لا يعقل معناه لا يؤمن أن يؤدي إلى الشرك فيمنع احتياطا.
واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی