عنوان: زمین اس شرط پر ہبہ(ہدیہ) کرے کہ آگے نہیں بیچے گا (3247-No)

سوال: السلام علیکم، نانی نے نواسی کو زمین اس شرط پر ہبہ کی کہ اس زمین میں مکان تعمیر کرنے کی تو اجازت ہے، لیکن بیچنے کی اجازت نہیں۔ اب نانی کا انتقال ہو چکا ہے، کیا نواسی کے لئے اس زمین کو بیچ کر گاؤں میں کہیں اور زمین خریدنے کی اجازت ہے؟

جواب: صورت مسئولہ میں اگر نانی نے اپنے نواسی کو الگ کرکے تقسیم شدہ زمین ہبہ(ہدیہ) کی ہو اور اس پر مکمل قبضہ بھی دے دیا ہو، تو نواسی اس زمین کی مالک ہوگئی اور نانی  کا یہ شرط لگانا کہ "اس زمین کو بیچنا نہیں ہے"، یہ شرط فاسد ہے، جو شرعاً معتبر نہ ہوگی، کیونکہ ہبہ (ہدیہ) ان معاملات میں سے ہے، جس میں شرط لگانا لغو اور باطل ہوتا ہے اور ہبہ (ہدیہ) صحیح اور مکمل ہوجاتا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار: (689/5، ط: دار الفکر)
(و) حكمها (أنها لا تبطل بالشروط الفاسدة)۔۔۔۔۔وداري لك هبة) أو عمرى (تسكنها) لأن قوله: تسكنها مشورة لا تفسير لأن الفعل لا يصلح تفسيرا للاسم فقد أشار عليه في ملكه بأن يسكنه فإن شاء قبل مشورته، وإن شاء لم يقبل۔۔۔۔۔(وتتم)الھبۃ(بالقبض)الکامل۔

رد المحتار: (692/5، ط: دار الفکر)
(قوله: فإن قسمه) أي الواهب بنفسه، أو نائبه، أو أمر الموهوب له بأن يقسم مع شريكه كل ذلك تتم به الهبة كما هو ظاهر لمن عنده أدنى فقه تأمل، رملي والتخلية: في الهبة الصحيحة قبض لا في الفاسدة جامع الفصولين.
(قوله: ولو سلمه شائعا إلخ) قال في الفتاوى الخيرية: ولا تفيد الملك في ظاهر الرواية قال الزيلعي: ولو سلمه شائعا لا يملكه حتى لا ينفد تصرفه فيه فيكون مضمونا عليه، وينفذ فيه تصرف الواهب ذكره الطحاوي وقاضي خان

الفتاوی الھندیة: (396/4، ط: دار الفکر)
وهب له دارا أو تصدق عليه بدار على أن يرد عليه شيئا منها أو يعوضه شيئا منها فالهبة جائزة والشرط باطل، كذا في الكافي والأصل في هذا أن كل عقد من شرطه القبض فإن الشرط لا يفسده كالهبة والرهن، كذا في السراج الوهاج.

واللہ تعالی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1411 Jan 10, 2020
Zameen is shart peh hubbah (hadiyah) karay keh aagay naheen bechay ga, becche, hadia, Giving land as a gift on condition that it will not be sold further, Gifting property, Gifting the land

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Inheritance & Will Foster

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.