عنوان: کیا گھوڑا حلال ہے؟ (3435-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب ! گھوڑے کا گوشت کھانا جائز ہے یا ناجائز؟

جواب: واضح رہے کہ اگرچہ فی نفسہ گھوڑا حلال جانور ہے، لیکن چونکہ گھوڑا جہاد کے اہم ذرائع میں سے ایک ہے، اگر اس کو بھی عام حلال جانوروں کی طرح ذبح کیا جائے گا، تو اس کے نتیجے میں جہاد کے آلات میں کمی واقع ہو جائے گی، چنانچہ فقہاء کرام نے اس خطرے کے پیش نظر گھوڑے کو ذبح کرنا مکروہ قرار دیا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الفتاوى الهندية: (29/5)
"يكره لحم الخيل في قول أبي حنيفة رحمه الله تعالى، خلافاً لصاحبيه، واختلف المشايخ في تفسير الكراهة، والصحيح أنه أراد بها التحريم، ولبنه كلحمه، كذا في فتاوى قاضي خان. وقال الشيخ الإمام السرخسي: ما قاله أبو حنيفة رحمه الله تعالى أحوط، وما قالا أوسع، كذا في السراجية".

بدائع الصنائع: (38/5)
"وأما لحم الخيل فقد قال أبو حنيفة رضي الله عنه: يكره، وقال أبو يوسف ومحمد رحمهما الله: لا يكره، وبه أخذ الشافعي رحمه الله". 

الموسوعة الفقهية الكويتية: (مادۃ: أطعمۃ، 138/5، ط: کویت)
"وذہب الحنفیۃ في الراجح عندہم وہو قول ثانٍ للمالکیۃ إلیٰ حل أکلہا مع الکراہۃ التنزیہیۃ۔ وحجتہم ہي اختلاف الأحادیث المرویۃ في الباب، واختلاف السلف، فذہبوا إلی کراہۃ الخیل احتیاطًا؛ ولأن في أکلہا تقلیل آلۃ الجہاد".

الدر المختار مع رد المحتار: (کتاب الذبائح)
"ویکرہ أکل لحم الفرس عند أبي حنیفۃؒ وعندهما والشافعي تحل، وقیل: إن أبا حنیفۃ رجع عن حرمتہ قبل موتہ بثلاثۃ أیام، وعلیہ الفتویٰ".
"وہو مکروہ کراہۃ تنزیہ وہو ظاہر الروایۃ۔ کما في کفایۃ البیہقي وہو الصحیح علی ما ذکرہ فخر الإسلام وغیرہ … والخلاف في خیل البرّ، أما خیل البحر فلا تؤکل اتفاقًا".

المبسوط: (12/9، ط: بیروت)
ثم یختص جواز الأضحیۃ بالإبل والبقر والغنم".

الفتاوى الولوالجية: (کتاب الصید و الذبائح و الأضحیۃ، 76/3، ط: بیروت)
"لما روی عن الصحابۃ أنہم قالوا: ’’الہدایا من ثلاثۃ من الابل والبقر والغنم‘‘ وما لایجوز في الہدایا لا یجوز في الضحایا؛ لأنہما نظیران".

واللہ تعالیٰ اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1056 Jan 24, 2020
Ghoora, Halal, Haram, Ghora, Kia, Is horse Halal?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Halaal & Haram In Eatables

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.