عنوان: کافر کو ملازم رکھنے کیسا ہے؟ کافر جس برتن میں پانی پئے اس برتن میں پانی پینے کا حکم ؟ ٹینکی میں کافر شخص کے گرنے سے پانی کی طہارت کا حکم؟ (3642-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب ! کسی ہندو کو ملازم رکھنا کیسا ہے، اور اگر ہندو کسی گلاس میں پانی پی لے، تو کیا مسلمان اس گلاس میں پانی پی سکتا ہے؟
مزید یہ بھی رہنمائی فرمائیں کہ اگر کسی بھرے ہوئے ٹینک میں کوئی ہندو گردن تک اتر جائے، تو اس پانی کا کیا حکم ہو گا؟
کیا وہ پانی بالکل ناقابل استعمال ہو جائے گا یا اسے کسی کام میں لایا جا سکتا ہے؟

جواب: 1: ضرورت کے وقت کافر شخص کو ملازم رکھنا درست ہے ۔
2: اگر ہند و کے منہ اور ہاتھ میں شراب یا کوئی اور نجاست نہ لگی ہو، تو اس کے استعمال شدہ برتن میں پانی پینے کی گنجائش ہے، البتہ ایسے لوگوں کے ساتھ بلا ضرورت میل جول نامناسب ہے۔
3: واضح رہے کہ اگر کافر جنابت کی حالت میں نہ ہو ،بلکہ جنابت کے بعد غسل کرکے پاک صاف ہوکر ٹینکی میں اترا ہو، تو اس ٹینکی کا پانی پاک رہتا ہے، لیکن اگر کافر غسل کیے بغیر پانی میں اتر جائے، تو اس صورت میں ٹینکی کا پانی ناپاک ہو جائے گا ، لہٰذا اس ٹینکی کے پانی سے طہارت حاصل کرنا صحیح نہیں ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحيح البخاري: (كتاب الإجارة، رقم الحدیث: 2263، 88/3، ط: دار طوق النجاة)
باب استئجار المشركين عند الضرورة، أو: إذا لم يوجد أهل الإسلام وعامل النبي صلى الله عليه وسلم يهود خيبر
حدثنا إبراهيم بن موسى، أخبرنا هشام، عن معمر، عن الزهري، عن عروة بن الزبير، عن عائشة رضي الله عنها: " واستأجر النبي صلى الله عليه وسلم، وأبو بكر رجلا من بني الديل، ثم من بني عبد بن عدي هاديا خريتا - الخريت: الماهر بالهداية - قد غمس يمين حلف في آل العاص بن وائل، وهو على دين كفار قريش، فأمناه فدفعا إليه راحلتيهما، وواعداه غار ثور بعد ثلاث ليال، فأتاهما براحلتيهما صبيحة ليال ثلاث، فارتحلا وانطلق معهما عامر بن فهيرة، والدليل الديلي، فأخذ بهم أسفل مكة وهو طريق الساحل "

المحيط البرهاني: (كتاب الطهارات، 124/1، ط: دار الكتب العلمية)
أما الطاهر الذي لا كراهة فيه سؤر الآدمي وسؤر ما يؤكل لحمه سوى الدجاجة المخلاة، أما سؤر الآدمي فلما روي أن رسول الله عليه السلام «أُتي بعسلٍ من لبن فشرب بعض وناول الباقي أعرابياً كان على يمينه فشربه ثم ناول أبا بكر فشربه» ، ولأن عين الآدمي طاهرة لا كراهة فيه إلا أنه لا يؤكل لكرامته ولعابه متولد من عينه، فإذا كان عينه طاهر من غير كراهة كان سؤره طاهراً من غير كراهة أيضاً، ويستوي فيه المسلم والكافر عندنا.

بدائع الصنائع: (كتاب الطهارة، 74/1، ط: دار الكتب العلمية)
وروي عن أبي حنيفة أنه قال في الكافر إذا وقع في البئر: ينزح ماء البئر كله؛ لأن بدنه لا يخلو من نجاسة حقيقية أو حكمية، حتى لو تيقنا بطهارته بأن اغتسل، ثم وقع في البئر من ساعته لا ينزح منها شيء وأما سائر الحيوانات فإن علم بيقين أن على بدنها نجاسة أو على مخرجها نجاسة تنجس الماء؛ لاختلاط النجس به سواء وصل فمه إلى الماء أو لا۔

رد المحتار: (باب المياه، 214/1، ط: دار الفكر)
[تتمة] نقل في الذخيرة عن كتاب الصلاة للحسن أن الكافر إذا وقع في البئر وهو حي نزح الماء. وفي البدائع أنه رواية عن الإمام؛ لأنه لا يخلو من نجاسة حقيقية أو حكمية، حتى لو اغتسل فوقع فيها من ساعته لا ينزح منها شيء: أقول: ولعل نزحها للاحتياط تأمل۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 883 Feb 26, 2020
Kafir, Kaafir, ko, mulazim, mulaazim, rakhna, kaisa, kesa, hay, jis, bartan, mein, pani, paani, piay, piey, us, bartan, mein, peenay, peene, ka, hukm, hukum, Tanki, Tanky, mein, shakhs, kay, ke, girnay, girne, say, se, ki, taharat, teharat, tahaarat, tehaarat, ka, hukm, hukum, What is it like to employ an infidel?, non-muslim, Ruling on drinking water in the vessel in which the disbeliever drinks water?, glass, pot, Ruling on purifying water from the fall of a disbeliever in a tank?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Characters & Morals

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.