عنوان: مخلوط تعلیمی نظام میں پڑھانا(387-No)

سوال: السلام علیکم و رحمتہ االلہ وبرکاتہ، کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام آج کل یونیورسٹی اور کالج میں ٹیچنگ کرنے کے حوالے سے جہاں عمومی طور پر ہر جگہ مخلوط پڑھائی ہے، ایسے ماحول میں پڑھانا کیسا ہے؟

جواب: سب سے پہلے تو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ مخلوط تعلیمی نظام ہی شرعا درست  نہیں ہے، اس لیے ایسے تعلیمی اداروں میں پڑھانا چاہیے، جہاں لڑکے اور لڑکیوں کا اختلاط نہ ہو، لڑکوں کو مرد اور لڑکیوں کو  خواتین معلمات پڑھاتی ہوں، اس کے بعد بھی کبھی کسی غیر محرم کو پڑھانےکی ضرورت پیش آجائے تو بوقتِ ضرورت اور بقدرِ ضرورت شرعی حدود کی رعایت رکھتے ہوئے پڑھانے کی گنجائش ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الترمذی: (465/2، ط: دار الغرب الاسلامی)
عن عقبة بن عامر، أن رسول الله صلى الله عليه وسلم، قال: إياكم والدخول على النساء، فقال رجل من الأنصار: يا رسول الله، أفرأيت الحمو، قال: الحمو الموت. وفي الباب عن عمر، وجابر، وعمرو بن العاص.
حديث عقبة بن عامر حديث حسن صحيح، وإنما معنى كراهية الدخول على النساء على نحو ما روي عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: لا يخلون رجل بامرأة إلا كان ثالثهما الشيطان، ومعنى قوله: الحمو، يقال: هو أخو الزوج، كأنه كره له أن يخلو بها.

رد المحتار: (260/5، ط: دار الفکر)
إلامن أجنبیة فلایحل مس وجهها وکفها وإن أمن الشهوة؛ لأنه أغلظ إلی قوله: وفي الأشباه: الخلوة بالأجنبیة حرام … ثم رأیت في منیة المفتي مانصه: الخلوة بالأجنبیة مکروهة وإن کانت معها أخری کراهة تحریم ‘‘

و فیہ ایضاً: (236/5، ط: دار الفکر)
(قوله:زائدة) ببعده قوله في القنیة رامزًا: ویجوز الکلام المباح مع امرأَة أجنبیة اه و في المجتبی رامزاً: و في الحدیث دلیل علی أنه لا بأس أن یتکلم مع النساء بما لایحتاج إلیه، و لیس هذا من الخوض في ما لایعنیه، إنما ذلك في کلام فیه إثم اه فالظاهر أنه قول آخر أو محمول علی العجوز، تأمل. و تقدم في شروط الصلاة أن صوت المرأة عورة علی الراحج، و مرالکلام فیه فراجعه".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 414 Jan 04, 2019
Makhloot taleemi nizam mein parhna, makhlut, taleem, padhna, nizam e taleem, nezam, , Studying in co education system, co-education, reading, system, sys, co education in islam, mixed education, disadvantages of co-education system for islam

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Prohibited & Lawful Things

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.