عنوان: ولد الزنا کے نسب اور میراث کا شرعی حکم(4387-No)

سوال: ایک مسلمان شخص کا ہندو عورت سے ناجائز تعلقات کی بنا پر بچہ ہوگیا، آیا اب اس بچے کا نسب کیا ہوگا؟ اور اس کو وراثت ملے گی یا نہیں؟

جواب: واضح رہے کہ ولد الزنا (زنا سے پیدا ہونے والے بچے ) کا نسب زانی سے ثابت نہیں ہوتا ہے، اور نہ ہی اس سے وراثت ملتی ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

تکملة البحر الرائق: (574/8، ط: دار الکتاب الاسلامی)
قال - رحمه الله - (ويرث ولد الزنا واللعان من جهة الأم فقط) ؛ لأن نسبه من جهة الأب منقطع فلا يرث به ومن جهة الأم ثابت فيرث به أمه وأخته من الأم بالفرض لا غير.

مرقاة المفاتیح: (2166/5، ط: دار الفکر)
الولد للفراش) يعني: الولد يتبع الأم إذا كان الوطء زنا، هذا هو المراد هاهنا، وإذا كان والده وأمه رقيقين أو أحدهما رقيقا، فالولد يتبع أمه أيضا (وللعاهر الحجر) : أي: وللزاني الحجارة بأن يرجم إن كان محصنا، ويحد إن كان غير محصن، ويحتمل أن يكون معناه الحرمان عن الميراث والنسب، والحجر على هذا التأويل كناية عن الحرمان، كان يقال للمحروم: في يده التراب والحجر.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 3205 May 14, 2020
walad ul zina ke nasab or miraas / meraas ka shari sharai hokom / hukum / hukom / hokum, Shari'ah ruling on the lineage and inheritance of the son of adultery / son born by adultery

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Inheritance & Will Foster

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.