عنوان: کیا بیوی پر شوہر کے دیگر رشتہ داروں کی خدمت بھی واجب ہے؟(4492-No)

سوال: مفتی صاحب ! کیا بیوی پر اپنے شوہر کے علاوہ باقی گھر والوں کی خدمت واجب ہے؟

جواب: واضح رہے کہ بیوی پر شوہر کے علاوہ شوہر کے دیگر رشتہ داروں کی خدمت واجب نہیں ہے، اگر بیوی اپنی خوشی اور رضامندی سے شوہر کے والدین کی خدمت کرے تو یہ اس کی سعادت اور نیک بختی ہے، اور دنیا میں اس کو اس کا اچھا بدلہ ملے گا، اور آخرت میں اس کو اس کا اجر ملے گا۔
لیکن اگر وہ ان کی خدمت نہ کرنا چاہے تو شوہر اپنی بیوی کو والدین کی خدمت پر مجبور نہیں کر سکتا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (600/3، ط: دار الفکر)
(وكذا تجب لها السكنى في بيت خال عن أهله) ۔۔۔۔ (وأهلها) ولو ولدها من غيره (بقدر حالهما) كطعام وكسوة وبيت منفرد من دار له غلق.
(قوله خال عن أهله إلخ) ؛ لأنها تتضرر بمشاركة غيرها فيه؛؛ لأنها لا تأمن على متاعها ويمنعها ذلك من المعاشرة مع زوجها ومن الاستمتاع إلا أن تختار ذلك؛ لأنها رضيت بانتقاص حقها هداية.

الفقہ الاسلامی و ادلتہ: (6850/9، ط: دار الفکر)
أما واجب الزوجة: فلا يجب عليها خدمة زوجها في الخبز والطحن والطبخ والغسل وغيرها من الخدمات، وعليه أن يأتيها بطعام مهيأ إن كانت ممن لا تخدم نفسها؛ لأن المعقود عليه من جهتها هو الاستمتاع فلا يلزمها ما سواه، لكن لا يجوز لمن تخدم نفسها وتقدر على الخدمة أخذ الأجرة على عمل البيت، لوجوبه عليها ديانة، حتى ولو كانت شريفة؛ لأنه عليه الصلاة والسلام قسم الأعمال بين علي وفاطمة رضي الله عنهما، فجعل أعمال الخارج على علي، والداخل على فاطمة مع أنها سيدة نساء العالمين.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 862 Jun 11, 2020
kia biwi par shohar / husband kay deegar rishtaydaaro ki khidmat bhi waajib hai?, Is the wife also obliged / obligatory to serve other relatives of the husband?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Nikah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.