عنوان: کسی حادثہ میں مرنے والی مچھلی کے کھانے کا حکم(4511-No)

سوال: کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام درج ذیل مسئلہ کے بارے میں کہ اگر گرنٹ (بم) کی وجہ سے مچھلی سمندر میں مر جائے تو اس کا کھانا حلال ہے یا حرام؟

جواب: واضح رہے کہ اگر مچھلی بغیر کسی آفت ( خارجی سبب) کے اپنی طبعی موت مر جائے، تو ایسی مچھلی کا کھانا حرام ہے، جیسے خود مر کر پانی کی سطح پر آئی ہوئی مچھلی، اور اگر کسی آفت (یعنی کسی خارجی سبب مثلاً: بم، کرنٹ یا دوا وغیرہ) کی وجہ سے مر جائے، تو ایسی مچھلی کا کھانا حلال ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الدر المختار مع رد المحتار: (306/6، ط: سعید)

"(ولا) يحل (حيوان مائي إلا السمك) الذي مات بآفة ولو متولدًا في ماء نجس ولو طافية مجروحة وهبانية (غير الطافي) على وجه الماء الذي مات حتف أنفه وهو ما بطنه من فوق، فلو ظهره من فوق فليس بطاف فيؤكل كما يؤكل ما في بطن الطافي، وما مات بحر الماء أو برده وبربطه فيه أو إلقاء شيء فموته بآفة، وهبانية.
(قوله: وما مات بحر الماء أو برده) وهو قول عامة المشايخ، وهو أظهر وأرفق تجنيس، وبه يفتى، شرنبلالية عن منية المفتي (قوله: وبربطه فيه) أي الماء؛ لأنه مات بآفة، أتقاني، وكذا إذا مات في شبكة لايقدر على التخلص منها، كفاية (قوله: أو إلقاء شيء) وكان يعلم أنها تموت منه. قال في المنح: أو أكلت شيئًا ألقاه في الماء لتأكله فماتت منه وذلك معلوم ط (قوله: فموته بآفة) أي جميع ما ذكر وهو الأصل في الحل كما مر".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 490 Jun 12, 2020
kisi hadsay mai marne wali machli kay khanay ka hukum, Ruling on eating fish that dies in an accident

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Halaal & Haram In Eatables

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.