عنوان:
زندگی میں جائیداد تقسیم کرنا(489-No)
سوال:
میں اپنی زندگی میں اپنی میراث تقسیم کرنا چاہتا ہوں سوائے اس مکان کے جس میں میں رہتا ہوں، کیا یہ ممکن ہے؟ میرے چار بیٹے، دو بیٹیاں اور ایک اہلیہ ہے، تقسیم کا طریقہ کیا ہوگا؟
جائیداد کی تفصیل دس ایکڑ زمین جس کی مالیت فی ایکڑ بارہ لاکھ (12,00,000) ہے، دکان جس کی مالیت سوا کروڑ ہے جس کو میں ابھی تقسیم نہیں کرنا چاہتا، بلڈنگ کے علاوہ جائیداد تقسیم کرنے کا طریقہ کار کیا ہوگا؟
جواب: آپ اپنی زندگی میں اپنی جائیداد کے تنہا مالک ہیں، اپنے جائیداد میں سے جتنی تقسیم کرنا چاہیں تقسیم کرسکتے ہیں اور جتنی اپنے لیے روکنا چاہیں روک سکتے ہیں، البتہ اپنی زندگی ہی میں اپنی اولاد کے درمیان تقسیم کرنا چاہیں تو اس کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ تمام اولاد میں برابر سرابر جائیداد کو تقسیم کریں، تاکہ سب کے ساتھ انصاف ہو، جتنا حصہ بیٹے کو دینا چاہیں اتنا ہی حصہ بیٹی کو بھی دیں۔ البتہ اگر کسی کو علم، خدمت یا دینداری کی وجہ سے زیادہ دینا چاہیں تو کوئی کراہت نہیں ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:
مشکاۃ المصابیح: (باب العطایا، 261/1، ط: قدیمی)
'' وعن النعمان بن بشير أن أباه أتى به إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم فقال: إني نحلت ابني هذا غلاماً، فقال: «أكل ولدك نحلت مثله؟» قال: لا قال: «فأرجعه» . وفي رواية ...... قال: «فاتقوا الله واعدلوا بين أولادكم»''۔
رد المحتار: (444/4، ط: دار الفکر)
" أقول: حاصل ما ذكره في الرسالة المذكورة: أنه ورد في الحديث أنه صلى الله عليه وسلم قال: «سووا بين أولادكم في العطية، ولو كنت مؤثراً أحداً لآثرت النساء على الرجال». رواه سعيد في سننه، وفي صحيح مسلم من حديث النعمان بن بشير: «اتقوا الله واعدلوا في أولادكم». فالعدل من حقوق الأولاد في العطايا، والوقف عطية فيسوي بين الذكر والأنثى، لأنهم فسروا العدل في الأولاد بالتسوية في العطايا حال الحياة. وفي الخانية: ولو وهب شيئاً لأولاده في الصحة، وأراد تفضيل البعض على البعض روي عن أبي حنيفة لا بأس به إذا كان التفضيل لزيادة فضل في الدين وإن كانوا سواء يكره وروى المعلى عن أبي يوسف أنه لا بأس به إذا لم يقصد الإضرار وإلا سوى بينهم وعليه الفتوى. وقال محمد: ويعطي للذكر ضعف الأنثى، وفي التتارخانية معزياً إلى تتمة الفتاوى قال: ذكر في الاستحسان في كتاب الوقف، وينبغي للرجل أن يعدل بين أولاده في العطايا والعدل في ذلك التسوية بينهم في قول أبي يوسف، وقد أخذ أبو يوسف حكم وجوب التسوية من الحديث، وتبعه أعيان المجتهدين، وأوجبوا التسوية بينهم وقالوا: يكون آثماً في التخصيص وفي التفضيل، وليس عند المحققين من أهل المذهب فريضة شرعية في باب الوقف إلا هذه بموجب الحديث المذكور، والظاهر من حال المسلم اجتناب المكروه، فلاتنصرف الفريضة الشرعية في باب الوقف إلا إلى التسوية والعرف لايعارض النص هذا خلاصة ما في هذه الرسالة، وذكر فيها أنه أفتى بذلك شيخ الإسلام محمد الحجازي الشافعي والشيخ سالم السنهوري المالكي والقاضي تاج الدين الحنفي وغيرهم اه".
واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی
Zindage mein Jaidad Taqseem karna, Taqsim, Taqsem, Zindagi, main, Zindage mein Aulad ko Kuch daina Tohfa hay meeras naheen, Zindagi, main, aulaad, dena, he, meras, miraas, nahin, nahe, nahi, Zindagi main jaidad ki taqseem, virasat aur hiba, wirasat, huba, hiba, baap apni zindagi mein meeras taqseem kar sakta hay, zindagi mein maal taqseem karna, property ki taqseem,
Distributing property in life, Dividing property in life, Giving away property to children in lifetime, can i give my property to children while i am still alive, can i give my jaidad in my life, giving away property in life