عنوان: عدت سے متعلق چند مسائل(4978-No)

سوال: مفتی صاحب ! بیوہ عورت سے متعلق چند سوالات کے جوابات مطلوب ہیں۔
(1) کیا بیوہ عورت عدت کے دوران سر میں جوئیں نکالنے کے لیے تیل لگا سکتی ہے؟
(2) کیا بیوہ عورت عدت کے دوران عید کی نماز کے لیے جا سکتی ہے؟
(3) کیا بیوہ عورت عدت کے دوران قریبی سگے رشتہ دار کے جنازے پر جا سکتی ہے، جو گھر کے قریب ہو؟

جواب: 1۔ عدت کے دوران عورت کا زینت کے لئے کسی بھی طرح کا تیل استعمال کرنا منع ہے، البتہ اگر کوئی عذر ہو، مثلاً جوئیں پڑ جائیں یا سر میں سخت درد ہونے لگے، تو بوجہ ضرورت بقدر ضرورت تیل لگاسکتی ہے۔
2۔ عورتوں پر عید کی نماز نہ ہی عیدگاہ میں ادا کرنا واجب ہے، اور نہ ہی گھر پرادا کرنا واجب ہے، لہذا عورت عدت کے دوران عید کی نماز کے لیے نہیں جاسکتی۔
3۔ واضح رہے کہ عدت کے دوران عورت صرف ضروریات(جس کے بغیر کوئی چارہ نہ ہو، مثلاً: علاج معالجہ، نان، نفقہ وغیرہ) کےلیے دن کی روشنی میں، رات کی تاریکی سے پہلے پہلے گھر سے باہر جاسکتی ہے اور تعزیت کے لیے جانا ضروریات میں سے نہیں ہے، تاہم اگر بہت ہی زیادہ قریبی رشتہ دار مثلاً: ماں، باپ، اولاد، حقیقی بہن بھائی کا انتقال ہوجائے اور طبعیت بہت ہی زیادہ بے چین ہو اور کسی طرح دل میں قرار نہ ہو تو ضرورت کے درجہ میں آخری دیدار کرنے کے لئے جانے کی گنجائش ہے، البتہ اس میں حد درجہ کوشش کی جائے کہ تعزیت کے لئے وہاں کم سے کم وقت گزارا جائے، لیکن اگر تدفین ہوگئی ہو تو پھر تعزیت کے لیے جانا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الھدایة: (278/2، ط: دار احياء التراث العربي)
" والحداد " ويقال الإحداد وهما لغتان "أن تترك الطيب والزينة والكحل والدهن والمطيب وغير المطيب إلا من عذر وفي الجامع الصغير إلا من وجع ".
والمعنى فيه وجهان: أحدهما ما ذكرناه من إظهار التأسف والثاني أن هذه الأشياء دواعي الرغبة فيها وهي ممنوعة عن النكاح فتجتنبها كيلا تصير ذريعة إلى الوقوع في المحرم وقد صح أن النبي عليه الصلاة والسلام لم يأذن للمعتدة في الاكتحال والدهن لا يعرى عن نوع طيب وفيه زينة الشعر ولهذا يمنع المحرم عنه قال إلا من عذر لأن فيه ضرورة والمراد الدواء لا الزينة ولو اعتادت الدهن فخافت وجعا فإن كان ذلك أمرا ظاهرا يباح لها لأن الغالب كالواقع۔

بدائع الصنائع: (208/3، ط: دار الکتب العلمیة)
فالإحداد في اللغة عبارة عن الامتناع من الزينة، يقال: أحدت على زوجها وحدت أي امتنعت من الزينة وهو أن تجتنب الطيب ولبس المطيب والمعصفر والمزعفر، وتجتنب الدهن والكحل ولا تختضب ولا تمتشط ولا تلبس حليا ولا تتشوف.

بدائع الصنائع: (275/1، ط: دارالکتب العلمیة)
وكذا الذكورة، والعقل، والبلوغ، والحرية، وصحة البدن، والإقامة من شرائط وجوبها كما هي من شرائط وجوب الجمعة حتى لا تجب على النسوان والصبيان والمجانين والعبيد بدون إذن مواليهم والزمنى والمرضى والمسافرين، كما لا تجب عليهم لما ذكرنا في صلاة الجمعة ولأن هذه الأعذار لما أثرت في إسقاط الفرض فلأن تؤثر في إسقاط الواجب أولى۔
وأما النسوة فهل يرخص لهن أن يخرجن في العيدين؟ أجمعوا على أنه لا يرخص للشواب منهن الخروج في الجمعة والعيدين وشيء من الصلاة؛ لقوله تعالى {وقرن في بيوتكن} [الأحزاب: 33] والأمر بالقرار نهي عن الانتقال ولأن خروجهن سبب الفتنة بلا شك، والفتنة حرام، وما أدى إلى الحرام فهو حرام.

الھندیة: (89/1، ط: دار الفکر)
وكره لهن حضور الجماعة إلا للعجوز في الفجر والمغرب والعشاء والفتوى اليوم على الكراهة في كل الصلوات لظهور الفساد. كذا في الكافي وهو المختار. كذا في التبيين.

الدر المختار: (536/5، ط: دار الفکر)
(وتعتدان) أي معتدة طلاق وموت (في بيت وجبت فيه) ولا يخرجان منه (إلا أن تخرج أو يتهدم المنزل، أو تخاف) انهدامه، أو (تلف مالها، أو لا تجد كراء البيت) ونحو ذلك من الضرورات فتخرج لأقرب موضع إليه

فتاوی قاسمیہ: (299/16، ط: اشرفیة)

و فیھا ایضا: (605/16، ط: اشرفیة)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2792 Jul 29, 2020
eddat / iddat say mutalliq chan masail , A few issues related to Iddah / iddat

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Divorce

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.