عنوان: پرائز بانڈ فروخت کرکے اس کی رقم استعمال کرنا (5307-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! میرے ایک دوست نے مجھے بتایا کہ پرائز بانڈ کی انعامی رقم حرام ہے، میرے پاس کچھ پرائز بانڈ رکھے ہوئے ہیں، کیا میں ان کو بیچ کر وہ رقم استعمال کر سکتا ہوں یا نہیں؟

جواب: پرائز بانڈ کی خرید وفروخت اور اس پر ملنے والا انعام ناجائز اور حرام ہے، کیونکہ اس میں ’’سود‘‘ اور ’’جوا‘‘ پایا جاتا ہے، البتہ جتنی قیمت میں لیا تھا، اسی قیمت میں فروخت کرکے وہ رقم استعمال کرنا جائز ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحيح مسلم: (28/2)
عن جابر قال : لعن رسول الله صلى الله عليه وسلم آكل الربا وموكله وكاتبه وشاهديه وقال هم سواء.

عمدۃ القاری: (435/8)
الغرر ھو فی الاصل الخطر، و الخطر ھو الذی لا یدری أ یکون ام لا، و قال ان عرفۃ: الغرر ھو ما کان ظاھرہ یغر و باطنہ مجہول، قال و الغرور ما راأیت لہ ظاہرا تحبہ و باطنہ مکروہ أو مجہول، و قال الأزہری: البیع الغرر ما یکون علی غیر عھدۃ و لا ثقۃ، و قال صاحب المشارق: بیع الغرر بیع المخاطرۃ، و ھو الجہل بالثمن أو المثمن أو سلامتہ أو أجلہ۔

بحوث في قضايا فقهية معاصرة: (159/2)
ويوجد في عصرنا نوع اخر من الجوائز وهو ما يعطى لحاملي السندات الحكومية (PRIZE BONDS) على أساس القرعة . والحكم الشرعي لهذه الجوائز موقوف على معرفة حقيقة هذه السندات .وحقيقتها أن الحكومة ربما تحتاج الى الاستقراض من عامة الشعب…وان هذه السندات تكون ربوية عادة بحيث ان الحكومتة تضمن لصاحبها أن تعيد اليه مبلغ القرض مع الفائدة الربوية.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 723 Sep 29, 2020
prize bond farookht kar kay raqam istimaal karna, Selling prize bonds and using its money

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Business & Financial

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.