عنوان: کسی سے موٹر سائیکل قسطوں پر خرید کر اسی شخص کو موجودہ قیمت پر دوبارہ فروخت کرنا(5488-No)

سوال: السلام علیکم ورحمۃاللہ وبرکاتہ،
حضرت مفتی صاحب دامت برکاتہم ! اس مسئلے کے بارے میں رہنمائی فرمائیں کہ میرے ایک دوست نے ایک موٹر سائیکل قسطوں پر فروخت کی ہے، ابھی چند ہی دن گزرے تھے کہ جس شخص نے قسطوں پر موٹر سائیکل خریدی تھی، وہ میرے دوست کے پاس آیا اور کہا کہ میرے والد صاحب کو زمین کی خریداری میں کچھ رقم کی ضرورت ہے، انہوں نے مجھ سے تقاضا کیا ہے، تو میرے پاس یہی موٹر سائیکل ہے، جو آپ سے قسطوں پر خریدی ہے، لہذا اب آپ مہربانی کر کے اس کی مارکیٹ میں جو بھی ریٹ ہو، اس رقم پر مجھ سے خرید لیں، اور میں آپ کی جو سابقہ معاملے کی قسطیں ہیں، وہ حسب معاملہ و معاھدہ ادا کرتا رہوں گا۔
جزاکم اللّٰہ خیراً

جواب: مذکورہ صورت میں مکمل قیمت کی ادائیگی سے پہلے فروخت کنندہ (Seller) کو٬ اس سے خریدی گئی چیز٬ فروخت کرنے کے جواز کی شرط یہ ہے کہ جس قیمت پر وہ چیز خریدی تھی٬ اسی قیمت پر اسے فروخت کرے٬ قیمت فروخت سے کم قیمت پر بیچنا جائز نہیں٬ اسے فقہی اصطلاح "بیع عینہ" کہا جاتا ہے٬ جو کہ سود خوری کا ایک رستہ ہے٬ جس سے احادیث مبارکہ میں ممانعت آئی ہے.

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن أبي داود: (باب في النهي عن العِينة، 333/5، ط: دار الرسالة العالمیة)
"عن ابن عمر، قال: سمعت رسول الله -صلى الله عليه وسلم- يقول: "إذا تبايعتم بالعينة، وأخذتم أذناب البقر، ورضيتم بالزرع، وتركتم الجهاد، سلط الله عليكم ذلا لا ينزعه حتى ترجعوا إلى دينكم.
قال ابن الأثير: العينة: هو أن يبيع من رجل سلعة بثمن معلوم إلى أجل مسمى، ثم يشتريها منه بأقل من الثمن الذي باعها به، فإن اشترى بحضرة طالب العينة سلعة من آخر بثمن معلوم وقبضها ثم باعها من طالب العينة بثمن أكثر مما اشتراها إلى أجل مسبى ثم باعها المشتري من البائع الأول بالنقد بأقل من الثمن فهذه أيضا عينة، وهي أهون من الأولى"

الدر المختار مع رد المحتار: (73/5، ط: دار الفکر)
"(و) فسد (شراء ما باع بنفسه أو بوكيله) من الذي اشتراه ولو حكما كوارثه (بالأقل) من قدر الثمن الأول (قبل نقد) كل (الثمن) الأول. صورته: باع شيئا بعشرة ولم يقبض الثمن ثم شراه بخمسة لم يجز وإن رخص السعر للربا… أي لو باع شيئا وقبضه المشتري ولم يقبض البائع الثمن فاشتراه بأقل من الثمن الأول لا يجوز زيلعي: أي سواء كان الثمن الأول حالا أو مؤجلا هداية، وقيد بقوله وقبضه؛ لأن بيع المنقول قبل قبضه لا يجوز ولو من بائعه كما سيأتي في بابه، والمقصود بيان الفساد بالشراء بالأقل من الثمن الأول"…(قوله من الذي اشتراه) متعلق بشراء، وخرج به ما لو باعه المشتري لرجل أو وهبه له أو أوصى له به ثم اشتراه البائع الأول من ذلك الرجل فإنه يجوز؛ لأن اختلاف سبب الملك كاختلاف العين"

بدائع الصنائع: (198/5، ط: دار الکتب العلمیة)
"(ومنها) الخلو من شبهة الربا لأن الشبهة ملحقة بالحقيقة في باب الحرمات احتياطا… وعلى هذا يخرج ما إذا باع رجل شيئا نقدا أو نسيئة، وقبضه المشتري ولم ينقد ثمنه - أنه لا يجوز لبائعه أن يشتريه من مشتريه بأقل من ثمنه الذي باعه منه عندنا، وعند الشافعي - رحمه الله - يجوز… ولو خرج المبيع من ملك المشتري فاشتراه البائع من المالك الثاني بأقل مما باعه قبل نقد الثمن - جاز؛ لأن اختلاف الملك بمنزلة اختلاف العين فيمنع تحقق الربا"

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 770 Oct 22, 2020
kisi say motor cycle qiston par khareed kar usi shakhs ko moujooda qeemat par dobara farookht karna , Buying a bike from someone on installments and reselling it to the same person at the current price

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Business & Financial

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.