عنوان: اولاد کی تنبیہ کے لیے ان سے منہ موڑنا(619-No)

سوال: السلام علیکم،
مفتی صاحب ! سوال یہ ہے کہ ایک لڑکی والدین کی عزت خاک میں ملا کر گھر سے بھاگ کر شادی کر لیتی ہے، اسکے والدین اس سے ناراضگی میں بھی اور سبق سکھانے کے لیے اس سے قطع تعلقی کر لیتے ہیں تو کیا یہ جائز ہے ؟ کیوں کہ اس لڑکی نے اپنے چاچو کے ساتھ بھی ایسا معاملہ دیکھا تھا کہ پہلے سب ناراض ہوئے تھے، پھر مان گئے تو اس نے بھی اسی لیے یہ قدم اٹھایا کہ بعد میں سب مان جائینگے تو صرف اِس نیت سے قطع تعلقی کرنا کہ اس لڑکی کو سبق ملے اور آئندہ کوئی اور بیٹی اِس طرح کا قدم نہ اٹھائے تو یہ کرنا جائز ہے ؟
اس مسئلے کی وجہ سے اس لڑکی کی دوست کو بھی اسکے گھر والوں نے اس لڑکی سے رابطہ رکھنے کا منع کیا ہے تو کیا دوست سے دوستی کا تعلق ختم کرنا بھی قطع تعلقی میں آتا ہے؟

جواب: اولاد کو گھناؤنے اور قبیح اعمال سے بچانے کے لئے، ان سے منہ موڑ لینے ور اعراض کرنے کی گنجائش شریعت میں ملتی ہے، جیسا کہ حدیث مبارک سے پتہ چلتا ہے کہ حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے غزوہ تبوک کے موقع پر پیچھے رہ جانے والے تین صحابہ کعب بن مالک، ہلال بن امیہ اور مرارہ بن ربیعہ رضوان اللہ علیھم اجمعین کی اصلاح فرمانے کے لئے ان سے 50 دن تک اعراض فرمایا تھا، البتہ واضح رہے کہ اگر کوئی اور طریقہ اصلاح کا مفید ہو تب یہ طریقہ حتی الوسع اختیار نہیں کرنا چاہیے، ہاں ! جب کوئی اور چارہ اصلاح کا نہ رہ جائے تو بقدر ضرورت اس کی گنجائش موجود ہے۔
واضح رہے کہ اس سے مراد قطع تعلقی نہ سمجھا جائے، بلکہ اس مراد وقتی طور پر اعراض کرنا اور منہ موڑ لینا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحیح البخاری: (3/6، ط: دار طوق النجاۃ)
أن عبد الله بن كعب بن مالك، وكان، قائد كعب من بنيه، حين عمي، قال: سمعت كعب بن مالك، يحدث حين تخلف عن قصة، تبوك، قال كعب: لم أتخلف عن رسول الله صلى الله عليه وسلم في غزوة غزاها إلا في غزوة تبوك، غير أني كنت تخلفت في غزوة بدر، ولم يعاتب أحدا تخلف عنها۔۔۔۔۔۔فقلت: بلى، إني والله لو جلست عند غيرك من أهل الدنيا، لرأيت أن سأخرج من سخطه بعذر، ولقد أعطيت جدلا، ولكني والله، لقد علمت لئن حدثتك اليوم حديث كذب ترضى به عني، ليوشكن الله أن يسخطك علي، ولئن حدثتك حديث صدق، تجد علي فيه، إني لأرجو فيه عفو الله، لا والله، ما كان لي من عذر، والله ما كنت قط أقوى، ولا أيسر مني حين تخلفت عنك، فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «أما هذا فقد صدق، فقم حتى يقضي الله فيك»۔۔۔۔ثم قلت لهم: هل لقي هذا معي أحد؟ قالوا: نعم، رجلان، قالا مثل ما قلت، فقيل لهما مثل ما قيل لك، فقلت: من هما؟ قالوا: مرارة بن الربيع العمري، وهلال بن أمية الواقفي۔۔۔۔ونهى رسول الله صلى الله عليه وسلم المسلمين عن كلامنا أيها الثلاثة من بين من تخلف عنه، فاجتنبنا الناس، وتغيروا لنا حتى تنكرت في نفسي الأرض فما هي التي أعرف، فلبثنا على ذلك خمسين ليلة، فأما صاحباي فاستكانا وقعدا في بيوتهما يبكيان، وأما أنا، فكنت أشب القوم وأجلدهم فكنت أخرج فأشهد الصلاة مع المسلمين، وأطوف في الأسواق ولا يكلمني أحدالخ

عمدۃ القاری: (137/22، ط: دار احیاء التراث العربی)
قوله: (ولا يحل لمسلم)
إلى آخره فيه التصريح بحرمة الهجران فوق ثلاثة أيام، وهذا فيمن لم يجن على الدين جناية، فأما من جنى عليه وعصى ربه فجاءت الرخصة في عقوبته بالهجران كالثلاثة المتخلفين عن غزوة تبوك فأمر الشارع بهجرانهم فبقوا خمسين ليلة حتى نزلت توبتهم، وقد آل رسول الله صلى الله عليه وسلم، من نسائه شهرا وصعد مشربته ولم ينزل إليهن حتى انقضى الشهر.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 638 Jan 15, 2019
oulad ki tanbhee k liye inn se moun morna, Turning away / not to talk from children to warn them

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Divorce

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.