عنوان: "حرام غذا سے پالا گیا جسم جنت میں نہیں جائے گا"حدیث کی تخریج اور تشریح (6555-No)

سوال: درج ذیل حدیث کی وضاحت فرمادیں: "رسول اللہﷺ نے فرمایا: ایسا جسم جنت میں نہیں جائےگا، جس کو حرام مال سے پالا گیا ہو۔(مسند ابو یعلی، حدیث نمبر: 83، 84/1، مسند ابوبکر رضی اللہ عنہ)

جواب: سوال میں ذکر کردہ روایت "مسند أبي يعلى" میں مذکور ہے، ذیل میں اسے سند ومتن، ترجمہ اور تشریح کے ساتھ ذکر کیا جاتا ہے۔
حدثنا يحيى بن معين حدثنا أبوعبيدة الحداد عن عبد الواحد بن زيد عن فرقد السبخي عن مرة الطيب عن زيد بن أرقم : عن أبي بكر الصديق أن النبي صلى الله عليه و سلم قال : "لا يدخل الجنة جسد غذي بحرام".
(مسند أبي يعلى، ج:۱، ص:۸۴۔ط: دار المأمون للتراث)
والحدیث أوردہ الھیثمي فی "المجمع" رواه أبو يعلى، و البزار و الطبراني في الأوسط و رجال أبي يعلى ثقات و بعضهم خلاف.
ترجمہ:
حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ "ایسا جسم جنت میں نہیں جائےگا جس کو حرام مال سے پالا گیا ہو۔"
حدیث کا حکم
علامہ ھیثمی نے اس روایت کو اپنی کتاب" مجمع الزوائد" نقل کرنے کے بعد فرمایا کہ اس روایت کو ابویعلی نے مسند ابی یعلی میں ذکر کیا ہے اور اس حدیث کے رجال ثقہ ہیں، لہذا اس روایت کو بیان کرنا درست ہے۔
تشریح:
 حدیث شریف کا ظاہری مطلب یہ ہے کہ  دنیا میں جو شخص حرام غذا سے پلا بڑھا ہو، وہ جنت کے داخلے سے محروم رہے گا اور دوزخ ہی اس کا ٹھکانہ ہوگا۔
 شارحین حدیث نے قرآن و سنت کی دوسری نصوص کی روشنی میں اس جیسی احادیث کے کئی مطالب بیان کیے ہیں:
1۔ایسا  آدمی حرام خوری کی سزا پائے بغیر جنت میں نہیں جاسکے گا،  اگر وہ مؤمن ہوگا تو حرام کا عذاب بھگتنے کے بعد جنت میں جاسکے گا اور اگر مرنے سے پہلے اس کو سچی توبہ نصیب ہوگئی، یا کسی مقبول بندے نے اس کی مغفرت کی دعا کی اور وہ دعا اس کے حق میں قبول ہوگئی،  یا خود رحمت الہی نے مغفرت کا فیصلہ فرما دیا تو عذاب کے بغیر بخشا جاسکتا ہے۔
2۔ ایسا شخص جنت کے اعلی درجات میں داخل نہیں ہو سکے گا۔
3۔ ایسا آدمی جو حرام مال کو حلال مال سمجھ کر کھاتا ہے، وه جنت میں داخل نہیں ہوگا۔
4۔ اس ارشاد گرامی کا اصل مقصد حرام مال کھانے کی برائی اور سخت وعید کا بیان کرنا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مسند أبي يعلى: (84/1، ط: دار المأمون للتراث)
حدثنا يحيى بن معين حدثنا أبوعبيدة الحداد عن عبد الواحد بن زيد عن فرقد السبخي عن مرة الطيب عن زيد بن أرقم : عن أبي بكر الصديق أن النبي صلى الله عليه و سلم قال : لا يدخل الجنة جسد غذي بحرام 

مجمع الزوائد: (293/10، ط: مكتبة القدسي)
باب فيمن نبت لحمه من الحرام.
18109- عن أبي بكر الصديق أن النبي صلى الله عليه وسلم قال:
"لا يدخل الجنة جسد غذي بحرام".
رواه أبو يعلى والبزار والطبراني في الأوسط ورجال أبي يعلى ثقات وفي بعضهم خلاف.
18110- وعن حذيفة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
"لا يدخل الجنة لحم نبت من سحت/النار أولى به".
رواه الطبراني في الأوسط من رواية أيوب بن سويد عن الثوري وهي مستقيمة وإبراهيم بن خلف الرملي لم أعرفه، وبقية رجاله رجال الصحيح.
18111- وعن ابن عباس قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
"لا يدخل الجنة لحم نبت من سحت".
رواه الطبراني وفيه حسين بن قيس وهو متروك.

مرقاة المفاتيح: (8199/5، ط: دار الفكر)
(وعن جابر قال: قال رسول الله - صلى الله عليه وسلم - " لا يدخل الجنة) أي دخولا أوليا مع الناجين ; بل بعد عذاب بقدر أكله للحرام ما لم يعف عنه، أو لا يدخل منازله العلية، أو المراد أن لا يدخلها أبدا إن اعتقد حل الحرام، وكان معلوما من الدين بالضرورة، أو المراد به الزجر والتهديد والوعيد الشديد، ولذا لم يقيده بنوع من التقييد (لحم) : أي صاحب لحم (نبت من السحت) : بضم السين والحاء وسكونها الحرام ; لأنه يسحت البركة أي يذهبها، وأسند عدم دخول الجنة إلى اللحم لا إلى صاحبه إشعارا بالعلية، وأنه خبيث لا يصلح أن يدخل الطيب ; لأن الخبيث للخبيث، ولذا أتبعه بقوله: (وكل لحم نبت من سحت كانت النار) وفي نسخة كان النار (أولى به) أي: من الجنة لتطهره النار عن ذلك بإحراقها إياه، وهذا على ظاهر الاستحقاق، أما إذا تاب أو غفر له من غير توبة وأرضى خصومه، أو نالته شفاعة شفيع، فهو خارج من هذا الوعيد (رواه أحمد، والدارمي، والبيهقي في شعب الإيمان)

معارف الحدیث: (489/7، ط: دار الاشاعت)

والله تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 1096 Jan 23, 2021
"Haram ghiza se paala gaya jisam jannat mein nahi jaayega" Hadith ki tashreeh or takhreej, Explaination and expurgation of Hadith "A body raised from Haram intake will not enter Jannah"

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Interpretation and research of Ahadees

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.