عنوان: مسجد میں افطاری کرنا افضل ہے یا گھر میں؟(6941-No)

سوال: آپ سے سوال یہ ہے کہ کس جگہ روزہ افطار کرنا افضل ہے، آیا مسجد میں روزہ افطار کرنا افضل ہے یا گھر میں روزہ افطار کرنا افضل ہے، وضاحت فرمادیں؟

جواب: مسجد میں غیر معتکف کیلئے کھانا کھانے کو فقہاء نے مکروہ لکھا ہے، اس لئے کہ اس سے تلویث مسجد کا اندیشہ ہے، لیکن اگر جماعت کے فوت ہونے کا خوف ہو، تو پھر اعتکاف کی نیت کرکے مسجد کی صفائی کا خیال رکھتے ہوئے مسجد میں افطاری کرنا جائز ہوگا، لیکن افضلیت اور عدم افضلیت کی تعیین ذرا مشکل ہے، اس لئے کہ یہ حالات اور افراد کے اعتبار سے بدلتی رہتی ہے، البتہ عام حالات میں گھر پر افطار کرنا مناسب ہے۔ ماخوذ از نجم الفتاوی: (296/3)

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مرقاۃ المفاتیح: (1385/4، ط: دار الفكر)
(وعن أنس قال: كان النبي - صلى الله عليه وسلم - يفطر) أي في صيامه (قبل أن يصلي) أي المغرب، وفيه إشارة إلى كمال المبالغة في استحباب تعجيل الفطر، وأما ما صح أن عمر وعثمان - رضي الله عنهما - كانا برمضان يصليان المغرب حين ينظران إلى الليل الأسود ثم يفطران بعد الصلاة فهو لبيان جواز التأخير لئلا يظن وجوب التعجيل، ويمكن أن يكون وجهه أنه - صلى الله عليه وسلم - كان يفطر في بيته ثم يخرج إلى صلاة المغرب، وأنهما كانا في المسجد ولم يكن عندهما تمر ولا ماء، أو كانا غير معتكفين، ورأيا الأكل والشرب لغير المعتكف مكروهين، لكن إطلاق الأحاديث ظاهر في استثناء حال الإفطار، والله أعلم

رد المحتار: (448/2، ط: دار الفکر)
واعلم: أنه كما لا يكره الأكل ونحوه في الاعتكاف الواجب فكذلك في التطوع كما في كراهية جامع الفتاوى ونصه يكره النوم والأكل في المسجد لغير المعتكف وإذا أراد ذلك ينبغي أن ينوي الاعتكاف فيدخل فيذكر الله تعالى بقدر ما نوى أو يصلي ثم يفعل ما شاء اه.

الھندیۃ: (321/5، ط: دار الفکر)
ويكره النوم والأكل فيه لغير المعتكف، وإذا أراد أن يفعل ذلك ينبغي أن ينوي الاعتكاف فيدخل فيه ويذكر الله تعالى بقدر ما نوى أو يصلي ثم يفعل ما شاء، كذا في السراجية.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2794 Feb 27, 2021
masjid mai iftari karna afzal hai ya ghar mai?, Is it better to break the fast / do iftaar in the mosque or at home?

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Sawm (Fasting)

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.