عنوان: جس نے وضو کے بعد ایک بار سورۃ قدر پڑھی تو وہ صدیقین میں سے ہے۔۔۔الخ روایت کا حکم(7293-No)

سوال: سنا ہے کہ جو وضو کے بعد ایک مرتبہ سورۃ القدر پڑھے گا، وہ صدیقین میں شمار ہوگا، جو دو مرتبہ پڑھے گا، وہ شہداء میں شمار ہوگا اور جو تین مرتبہ پڑھے گا، قیامت میں اللہ تعالیٰ اس کو انبیاء کے ساتھ رکھینگے۔ براہ کرم اس حدیث کی تصدیق فرمادیں۔

جواب: سوال میں ذکر کردہ روایت علامہ سیوطی نے "جمع الجوامع"(حدیث نمبر:22811، 803/9، ط: دارالسعادۃ) میں ذکر کی ہے اور علامہ علی المتقی نے کنزالعمال میں بھی ذکر کی ہے، ذیل میں روایت متن، ترجمہ اور حکم سمیت ذکر کی جاتی ہے۔
من قرأ في أثر وضوئه إنا أنزلناه في ليلة القدر كان من الصديقين، ومن قرأها مرتين كان في ديوان الشهداء، ومن قرأها ثلاثا يحشره الله محشر الأنبياء.
(کنزالعمال،حدیث نمبر:26090، 299/9،ط: مؤسسة الرسالة)
ترجمہ:
جس نے وضو كے بعد ایک بار سورۃ قدر پڑھی، تو وہ صدیقین میں سے ہے، اور جس نے دو بار پڑھی، تو اس کا شمار شہداء میں ہوگا، اور جس نے تین بار پڑھی، تو اللہ تعالی اس کو میدان حشر میں انبیاء كے ساتھ رکھے گا۔
حکم:
یہ روایت ثابت نہیں ہے، جیسا علامہ سخاوی ؒ نے ‘‘المقاصد الحسنۃ‘‘ میں لکھا ہے کہ
وكذا قراءة سورة {إنا أنزلناه} عقب الوضوء لا أصل له، وإن رأيت في المقدمة المنسوبة للإمام أبي الليث من الحنفية إيراده مما الظاهر إدخاله فيها من غيره،.
(المقاصد الحسنۃ،حدیث نمبر:1162، ص:664،ط:دارالکتاب العربی)
ترجمہ:
وضو كے بعد سورۃ «إنا أنزلناه» (یعنی سورہ قدر) پڑھنے کی کوئی اصل نہیں ہے اور اگر آپ اس کو امام
ابواللیث حنفی کی طرف منسوب مقدمہ میں دیکھیں تو ظاہر یہی ہے کہ اس میں بعد میں کسی اور کی طرف سے اضافہ کیا گیا ہے۔

یہی بات علامہ عجلونی نے ”کشف الخفاء ’’ میں لکھی ہےکہ وضو كے بعد سورہ «إنا أنزلناه» (یعنی سورۃ قدر) پڑھنے کی کوئی اصل نہیں ہے۔

علامہ سیوطی ؒ نے لکھا ہے کہ اس روایت کو ‘‘دیلمی‘‘ نے أبو عبیدۃ عن الحسن عن أنس بن مالک کی طریق سے نقل کیا ہے اور اس میں أبو عبیدۃ مجہول ہے۔
خلاصہ کلام:
وضو کے بعد سورۃ قدر پڑھنے کی مذکورہ فضیلت کسی بھی صحیح سند سے ثابت نہیں ہے، لہذااس کی نسبت جناب رسول اللہ ﷺ کی طرف کرنا درست نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الحاوی للفتاوی للسیوطی: (403/1، ط: دار الفكر)
مسألة: هل ورد حديث في قراءة سورة القدر بعد الوضوء؟ وما حاله؟ الجواب: روى الديلمي في مسند الفردوس من طريق أبي عبيدة، عن الحسن، عن أنس بن مالك قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «من قرأ في أثر وضوئه: {إنا أنزلناه في ليلة القدر} [القدر: 1] مرة واحدة كان من الصديقين، ومن قرأها مرتين كتب في ديوان الشهداء، ومن قرأها ثلاثا حشره الله محشر الأنبياء» . وأبو عبيدة مجهول.

کشف الخفاء للعجلونی: (323/2، ط: المکتبۃ العصریۃ)
وكذا قراءة: {إنا أنزلناه} عقب الوضوء، ولا أصل له؛ وإن رأيت في المقدمة المنسوبة لأبي الليث من الحنفية إيراده، مما الظاهر إدخاله فيها من غيره، وهو أيضا مفوت سنته. انتهى. والله أعلم.

الفتاوى الفقهية الكبرى لابن حجر الهيتمي: (59/1، ط: المكتبة الإسلامية)
(وسئل) - رضي الله عنه - عن حديث «من قرأ في أثر وضوئه إنا أنزلناه في ليلة القدر مرة واحدة كان من الصديقين ومن قرأها مرتين كتب في ديوان الشهداء ومن قرأها ثلاثا حشره الله محشر الأنبياء» من رواه؟
(فأجاب) بقوله: رواه الديلمي، وفي سنده مجهول والله أعلم

الجد الحثيث في بيان ما ليس بحديث لأحمد الغزي العامري: (ص: 234، ط: دار الرایۃ)
قراءة سورة القدر عقب الوضوء
لا أصل لها وإن أورد ذلك في المقدمة المنسوبة لأبي الليث

اللؤلؤ المرصوع لمحمد بن خليل الطرابلسي الحنفي: (ص:197، ط: دار البشائر الإسلامية)
وكذا: قراءة سورة {إنا أنزلناه} عقب الوضوء: وهو مفوت سنته. انتهى. لكن حديث قراءة {إنا أنزلناه} ذكره الفقيه أبو الليث السمرقندي، وهو إمام جليل، وكذا ذكره غيره من علمائنا.

سلسلة الأحاديث الضعيفة و الموضوعة للألباني: (647/3، ط: دار المعارف)
من قرأ في إثر وضوئه: " إنا أنزلناه في ليلة القدر " مرة واحدة كان من
الصديقين، ومن قرأها مرتين كتب في ديوان الشهداء، ومن قرأها ثلاثا
حشره الله محشر الأنبياء ".
موضوع
رواه الديلمي في " مسند الفردوس " من طريق أبي عبيدة عن الحسن عن أنس قال:قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: فذكره.
وأبو عبيدة مجهول. كذا في " الحاوي للفتاوي " للسيوطي (2/11) وفيه علة
أخرى وهي عنعنة البصري.
وأما الحديث فلوائح الوضع عليه ظاهرة، وظني أن الآفة من هذا المجهول أوممن دونه، لكن السيوطي لم يسق من إسناده إلا ما ذكرت. والله أعلم.
وقد كنت ذكرت الحديث مختصرا برقم (68) ونقلت عن الحافظ السخاوي أنه قال:
لا أصل له "، فلما وقفت على لفظه وشيء من سنده بادرت إلى تخريجه والكشف عن علته، لكي لا يفهم قول السخاوي: " لا أصل له " بمعنى لا إسناد له كما هو المتبادر عند المتأخرين.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2090 Apr 17, 2021
wozu kay baad sora e qadar parhne ki koi asal nahi hai, There is no origin / reality of reciting Surah Qadr after ablution.

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Interpretation and research of Ahadees

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.